Oldalak

2005. október 28., péntek

Takarít

Eddig takarítottam, felmostam, mostam, WC-t pucoltam, port töröltem. Tök jó, ha egy órával korábban kelek fel, egy csomó dologgal végzek, amit még csak elkezdenék normál esetben.

Kidobtam két flakon alig használt WC-illatosítót a konyha egyik sarkából, amik már vagy 1 hónapja ott figyeltek, gyűjtve az erőt, hogy majd kigurulnak a kukába maguktól. Hát nem tették. Eddig vártam, de
mindennek van határa felkiáltással hanyagul kidobtam őket a kukkanatba, bár mindkettő olyan 3/4-ig volt.

Most csak két félelmem van. Az egyik, hogy az ilyen WC-illatosítókat nem illik kidobni a háztartási szemét közé, mert veszélyes hulladéknak minősülnek. Végülis nem tudom, hová kéne akkor tenni őket, azt tudom,
hogy tűzbe dobni, ütögetni, felszúrni nem szabad ezeket a flakonokat, de szerintem a fémhulladékos kukarészlegbe is tilos dobni őket, mert összezúzáskor tuti felrobbannak. Úgyhogy most dilemma van, jót cselekedtem-e, hogy simán a normál szemét közé dugtam őket.
A másik félelmem, hogy ha az amerikai filmes élményeimet felidézem, látom magam előtt, ahogy egy szeméttelepen kutakodik pár csövi és diadalittas arccal találják meg a mi két kidobott WC-illatosítónkat és
párfümként használva ezeket az émelyítő (és bizonyosan rákkeltő) sz@rokat, próbálják magukat vonzóvá varázsolni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése