Oldalak

2005. november 18., péntek

Költ

Mától - kb. másfél hónapig - új lakcímkártyám van. Most értünk haza az okmányirodából, ahol azonnal (!) elkészítették az új iratot, mondván, hogy fennforgás van, mivel kell a hiteligényléshez. Remélem nem lesz
gáz, hogy látszik a laminált lapocskán, hogy igen hevenyében készült és így tök ferde az egész illetve az egyik oldalán kicsit meggyűrődött a lamináló fólia...

Kissé begyorsultak az események, no de úgy jó az élet, ha zajlik. Mondjuk egyébként sóhajtottam egy mélyet, amikor előszedtem a "régi" lakcímkártyám és láttam, hogy az "előző" lakcímemre 1980 január 11-én
lettem bejelentve... És azt most bezúzzák. Szipp. Egyébiránt kicsit Aranyvirágomért is aggódom, mert neki még inkább rohanás a napja, hiszen én a bankba megyek csak vele, neki pedig addig még egy zsmrizsliárd dolgot el kell intéznie, úgy, hogy csak lélekben vagyok vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése