Oldalak

2005. november 10., csütörtök

Furcsa

Tegnap volt egy kis (pozitív) afférom egy BKV ellenőrrel, ugyanis az Ecserin 5-e után már nem árulnak bérletet, nekem pedig 30 napos tanulóbérlet kell általában 9-10-től. Így az Ecserin felszállok, utazok
kemény egy megállót a Népligetig (bez jegy), ahol már bármikor lehet bérletet venni. A Népligetnél általában nincs ellenőrzés, de mitadisten, tegnap épp volt, én pedig hősiesen az ellenőrök elé állva hidegvérrel közöltem, hogy jegyem nincs, a bérletem lejárt; tulképpen a Ferenciekig mennék, de most direkt azért szálltam le, hogy bérletet vegyek... Az igazat megvallva, nekem még sosem volt ügyem a BKV-val, eddig csak szörnyülködve hallgattam a rémhíreket, hogy ennek a kezéből csavarták ki a diákját, annak nem fogadták el a jegyét, na gondoltam, most én is megszívom... De nem.

A nő megkért, hogy legközelebb egy nappal korábban vegyek bérletet és felengedett bünti nélkül.

Egyébként azt álmodtam, hogy kiderült, hogy a Big Brother 1 ominzózus dugásjelentének gyümölcse lett és ez a gyümölcs Marci, akit igencsak megviselt az, hogy nem tervezett gyermek és úgy érezte elhanyagolják. Valamiképp a gyámja lettem és naphosszat vigasztaltam, hogy szereti ám őt a BB Évi meg a Renátó is, csak most épp nincs rá idejük - de látja, elküldték őt Franciaországba is tanulni sok pénzért, mire ő azt
válaszolta, hogy persze, biztos csak azért, mert ezzel is távol akarják őt tartani maguktól. Én pedig öleltem a szőrös fehér fejét és simogattam, simogattam, hogy ne sírjon, énekelje inkább azt, hogy szmájl, tüccürü büccürü...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése