Oldalak

2006. június 9., péntek

Mai izgi telefonbeszélgetésem:

(Zúg a telefonom. Ismeretlen szám. Sebaj, felveszem.)

- Hallo...
- Hello krp krp Éva vagyok, zavarhatlak egy kicsit?
- (Már itt gyanús volt a dolog, mert nem ismerek szinte semmilyen krp krp Évát, de optimista ember lévén válaszoltam:) Nem, mondjad csak...
- Te figyu, nincs meg neked véletlenül Anna Freud Elhárító mechanizmusok könyve?
- (3 éve szigorlatoztam személyiségből, nem gondoltam volna, hogy bármelyik ismerősöm is még vele foglalkozik, de próbáltam segíteni:) Húúú, annak idején a könyvtárból vettem ki, nekem nincs meg.
- A xy könyvtárból?
- Aha...
- Akkor ott is lesz, ugye?
- Hát remélem. Fénymásolt példány, nem eredeti.
- Jó. Akkor megpróbálom kivenni... És hétfőn akkor jössz, ugye?
- Hát te, én már végeztem... Nincs hétfőn vizsgám...
- Nem vizsgázni, pszichodrámára...
- Én sosem jártam pszichodrámára.
- Biztos?
- Biztos.
- De várjál, te akkor nem is XY vagy?
- Hát nem, én ZP vagyok.
- Ó. Akkor bocs, téves volt.
- Semmi baj. De a könyv tényleg ott van.

Hehe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése