Oldalak

2006. június 20., kedd

A tegnapi csúcs 32.4 fok volt. Arra gondoltam, lassan belépti díjat kéne kérni azoktól, akik feljönnek hozzánk, mondván: A szauna egészséges, hát fizessék is meg.

Mostanság amúgy esténként 9 körül elmegyünk sétálni, körbejárjuk a telepet, mint a Kutya meg a Sümeghy, belesünk a lakásokba, tervezgetjük az életünket és hasonlók. Na jó, ma voltunk másodszor. De ha ez így megy tovább, szerintem holnap is megyünk. Itthon elviselhetetlen meleg van még este is. Nem tudom mit kéne lépni. Meg úgy általában is: Semmit sem tudok.

Ma bőrt húztam a fogamra és voltam egy másik suliban, ahová jelentkeztem és behívtak. Amint odaértem, fordultam is vissza... 2 X 1 óra 10 percet ugyanis nem vagyok hajlandó minden nap utazni semmilyen munka kedvéért. Akkor inkább borítékot ragasztok napi 8 órában vagy bármi. Alátét. Jó, lehet, hogy ez tapasztalatlanul hangzik, mert "minden munkalehetőséget meg kell ragadni fiam a mai világban", de nem érdekel. Nem létezik, hogy közelebb nincs semmi. Olyan széles lehetőségek állnak előttem, mint ide Makó vagy Jeruzsálem, egyenlőre gyakorlatilag mindegy, merre indulok el és hol. Csak jó lenne már tudni, merre induljak el és hol...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése