Oldalak

2006. július 28., péntek

Szőke nő

Ma elbattyogtam a kábé három háztömbnyire lévő Szabó Ervin könyvtárba, hogy kivegyek néhány útikönyvet Belgiumról, Ausztriáról és Szlovéniáról. Az első kettővel még nem is volt gond, de Szlovéniáról sehogy sem találtam egy nyamvadt füzetet sem. Éles eszemmel kitaláltam, hogy lehet, hogy nem Szlovénia címmel kéne keresnem könyveket, hiszen nemrég Szlovénia még egy jóval nagyobb állam kis része volt - na és itt jött a gond... Ott álltam a polcok előtt, fejemtörve, hogy mi volt a neve, mi volt a neve...

Tisztára úgy éreztem magam néhány percig, mint az egyik szakállas vicc szőke nője, aki keményen gondolkozik a szobájában, majd amikor az anyja beszól, hogy Erika, vacsora, a fejére csap, hogy ez az!! Erika!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése