Oldalak

2006. július 28., péntek

Vajon

Vajon ki volt az első, aki úgy kért zeneszámot, hogy "... és küldöm mindenkinek, aki szereti..."?

Múltkor egy E-sokszázat tartalmazó szósz felhasználási javaslatát olvasva, az istennek nem értettem, miért van kérdés egy utasítás sorozatban... Hogyaszongya:

Öntsünk hozzá fél liter vizet és adjunk hozzá VAJON

megpirított csirkemell csíkokat.

Háromszor is elolvastam. Semmi. Hogy a szarba kerül oda az a vajon. Hol az állítmány? Hol az alany? Mi van?
Államvizsgára készültem. Oké. De ez akkor sem jelentheti azt, hogy egy kis enjambement (soráthajlás, tudod, mint a Kispál számokban) kifoghat rajtam... És mégis. Lehet, hogy el kéne mennem agyi CT-re? Anno valahol olvastam, hogy az agydaganat egyik jellegzetes tünete, hogy az ember a legegyszerűbb szavakat nem érti meg, nem emlékszik a jelentésükre... Jajj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése