Oldalak

2006. augusztus 16., szerda

IKEA

4-kor elindultam ma IKEA-ba. Már három napja terveztem, hogy összeszedek némi kis izét meg ilyesmit.

Igazság szerint rövidebb idő alatt néztem át az áruház kínálatát, mint amennyit sorban álltam. Nem tudom, mi történt, hogy mindenkire most jött rá a lakásszépítés... A mögöttem lévő idősebb nő összesen 4 db 55 Ft-os mécsestartót szeretett volna. Szegény várt fél órát, hogy a pénztárhoz jusson, erre a nálam kissé fiatalabb pénztároslány elvette az egyik mécsestartót, hogy az kiállítási tárgy, nem eladó. Az élet kegyetlen.

3 megjegyzés:

  1. IKEJA katalogustvaltott, a nepek meg megorulve teszik magukeva a honapok-ota-kaphato-de-csak-most-ujsagba-kerulo arukat

    ovakodj az augusztustol :)

    VálaszTörlés
  2. Ó. Erre nem gondoltam... :)

    Mondjuk azért az is érdekes, ki ér rá hétköznap délután 4-5-kor vásárolgatni... Rajtam kívül persze. :D

    VálaszTörlés
  3. szerintem amugy a svedek direkt azer' csinaljak, mer a statisztikak szerint a legtobb ember augusztusban van szabin.

    a jolet szamitova tesz, e.

    VálaszTörlés