Oldalak

2006. szeptember 22., péntek

Délután

Persze péntek lévén szokás szerint jött MD. És persze szokás szerint nem a Coffeeshop Companyba ültünk be, hanem a Prágába. Persze szokás szerint a szokásaim rabjai vagyunk. A Prágában persze szokás szerint új személyzet van. A teák persze szokás szerint a régiek. És én szokás szerint az egyik Donaldízű gyümiteát választottam. Persze.

Előtte viszont óriási kalandban volt részem, ugyanis a Múzeum körúton gyalogolva először csak azt láttam, hogy néhány 70 és a halál között lévő öreg bácsika szorongat egy-egy maroknyi miépes hurkapálcika zászlót, majd később, a metró felé haladva a sűrűsödő tömegen és a bukósisakos, paizsos rendőrökön átverekedve magam egyszer csak balra pillantottam és így röpke lehetőségem nyílt arra, hogy Csurka István szemei közé szórjam szemeim szikráit, aki tőlem mintegy fél méterre pöffeszkedett büszkén.

Asszem ma a történelem része lettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése