Oldalak

2006. szeptember 23., szombat

Egy kis reklám

Vajon ez a két megnyilvánulás csak szerintem áll szöges ellentétben egymással?

"Amit az egyik legjobb tulajdonságomnak tartok, és amit a legtöbb körülöttem levő emberből hiányolok, az a tolerancia. Képes vagyok a másik ember szempontjából is látni a dolgokat, megérteni, hogy neki ez jobb, és az alapján reagálni rájuk. Nem teszek olyat senkivel, amilyet magamnak nem kívánnék meg hasonlók."

"Márpedig én leszólom a Suzukit. Mert szerintem ocsmány. Nem a márkával van bajom, nem az alapján ítélem meg, példának okáért van egy Matrix vázas bringám, ami tescos márka, és a maga idejében (3 éve) legalább olyan népszerű váz volt, mint a Suzuki autóban. Sokat bír és olcsó. Viszont mindennek tetejébe még szép is, a Suzukiknál viszont a formatervezés teljes hiánya figyelhető meg. Ilyen kocsiban olyan embereket tudok elképzelni, akik edzőcipőben járnak, a nyakukban lógón hordják a mobiltelefont, Mónika-showt és Barátok köztöt néznek a tévében, műanyag palackból isszák a borsodit és egyéb hasonlókat cselekednek, egyszóval az esztétikai érzék teljes hiánya figyelhető meg náluk. Nem a ruha teszi az embert, de elég pontos képet ad a személyiségéről."

A szövegek eredetije megtalálható ITT és ITT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése