Oldalak

2006. szeptember 7., csütörtök

Szakdolgozat

Ma délelőtt bementem az egyetemre, hogy szerezzek egy államvizsga tételsort, majd szétnéztem a könyvtárban a szakdogák között, ami annyit tesz, hogy egy 50 oldalas, tizes betűmérettel írt listát böngésztem végig, remélve, hogy találok valami hasonló alkotást, mint az enyém lesz november közepére.

Mit ne mondjak, egy idő után már nem is a kodependencia és internet szavakat kerestem a címek között, hanem igyekeztem minél furább és furább témákat kiszúrni. Próbálkozásomat hála a végzősök kreativitásának, nagy siker koronázta...

Csak példának okáért:
A targoncavezetők beválásvizsgálata Ózdon
Albert Einstein személyiségének pszichológiai elemzése
A tengerész hivatás jellemzőinek hatása a hajózó család struktúrájára
(És a kedvencem:) A forgómozgással végzett dobásokban szerepet játszó mozgásérzékelés dinamikai koponenseinek pszichológiai vizsgálata

Ezekhez képest az enyém smafu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése