Oldalak

2010. augusztus 31., kedd

Sok apró


  • Ma a Pearse park-ban egy csövi utánunk szólt, hogy luvli bébi. Szerintem P.-re értette.
  • Voltam ma Eurosparban, kivétel nélkül egy euróba kerülő dolgokat vettem:


  1. Domestos citrus fresh
  2. Pudgies nedves törlőkendő
  3. Pro X probiotikus ital (6 db)
  4. Knorr tészta készétel
  • És mert ez nem lehet külön poszt, ideírom, hogy szerintem a legfinomabb csoki a Kinder Bueno.
  • Amúgy most, hogy újra bevetettük az altatásokhoz a zenélő virágot / napocskát meg a p*napárnát is, úgy próbálom P. emlékezetét fejleszteni, hogy látod, látod, mikor kicsi voltál, akkor is ezt használtuk... Hiszen olyan nagy már, lassan iskolás lesz.
  • Ja és felfedeztem, hogy van ilyen a Fresh-ben, kettő db egy euroért. Ó, köszönöm istenem, hogy nem nagyon látszik meg rajtam, hogy ilyeneken élek.

  • Ő üzenete:
    Hogy megy a nap?
    Én üzenetem:
    Jól, most épp pihizik
    alig aludt séta alatt
    Ő üzenete:
    hanem mit csinált
    beszólt megint az öregeknek
    "kussolsz nyugger"
    meg ilyenek
    nagyon kényelmetlen volt a múltkor is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése