Oldalak

2010. szeptember 9., csütörtök

Skandallum

Tegnap éjjel olyan történt, mint már két hónapja nem.


11-ig minden a rendes kerékvágásban haladt: fél 9-kor vacsora fél 10-ig, 10-ig karban ringatás, 10-kor lefektetés, mi netezés, fürdés, miegymás.


11-kor viszont a Gyermek köhögni kezdett és NEM ALUDT VISSZA. Tök megijedtünk, mert sírt, mint annak a rendje, nem hagyta abba csak néha íjként kifeszítette magát és visított-visított. Adtunk neki Gripe-ot, de mint halottnak a csók, tovább sírt. Végső elkeseredésemben mejjre helyeztem, mire durván rácuppant a dologra és talán 20-30 percet evett (?) vagy dudelinezett, ki tudja, majd szépen 5 perc ringatás után elaludt és mintha mi sem történt volna, mosolyogva kelt fél 8-kor, ahogy szokott.


Remélem ebből nem csinál rendszert, mert a frászt hozta ránk, mi lehetett a baja. Tulképp most sem tudjuk, mi nem stimmelt, mert rémisztően erősen sírt, a lábát nem húzogatta fel, enni viszont szerintem nem ehetett túl sokat, hiszen ha este fél 9-kor 80 mg volt a két didkómban, akkor 11-ig nem sok termelődhetett újra... Ráadásul ha éhes, akkor 5-10 percnél tovább nem képes enni, mint ezt már kifejtettem, most meg fél óráig nyammogott egy fél ficerge nélkül.


Nem értem én ezt a kölköt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése