Oldalak

2010. szeptember 11., szombat

Sok rövid

  • Ezentúl nem csak kekszszörny vagyok, hanem jelly bean szörny is, ugyanis az ÉN kedvencem a jelly bean. Ezentúl.
  • P. felfedezte, hogy két keze van. Asszem nem kell magyaráznom, miért hívjuk mostanság Ájtatos Manónak. (Igen, a zsolozsmák miatt...)
  • A héten rádöbbentem, hogy egyetlen közös képünk nincs még, amin mind a hárman rajta vagyunk. Eh.
  • Vettem tegnap a Sparban dobozos tápszert, ami olyan, mint otthon a két decis dobozos üdítő, csak épp kész 0-s (1-es, 2-es stb) tápszer van benne. Nem, nem vagyok lusta, nem szándékozom ezentúl ennyire kész tápot adni az úrnak, csak gondoltam kipróbálunk párat és megnézzük, melyiket szereti. (Van nagyjából három-négy féle ugyanis és ki akarom keresni azt, amelyik a legjobban illik hozzá és majd abból a fajtából veszünk csak rendes porszerű tápszert.)
  • Hosszas taszigálások után megállapítottam, hogy a babakocsink kereke nem bolyong úgy, mint én szeretném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése