Oldalak

2010. szeptember 20., hétfő

A változatosság gyönyörei

Nem tudom, mondtam-e már, hogy utálom ezt a folyékony táplálásos dolgot, ami elsősorban a szoptatás... Ugyan a hétvégén véletlenül ráakadtam valami tejserkentőre (tavaszi tea néven fut, hulla bio, még otthonról hoztuk) és így már napi 700 mg tej sikerált tegnap és csak 300 mg tápszerrel pótoltunk (vettünk új, hasfájás elleni tápszert, nem, nem receptre, bementünk egy boltba és leemeltük a polcról), azért jobban tetszene, ha végre nem kéne stresszelni ezen a hülye etetésen, úgyhogy mától nem tej után fogok adni őszit P.-nek (ez a kóstoltatás), hanem előtte (ez az elválasztás) és megnézem, így mennyit fog enni... (Tartok tőle, hogy így is bélpoklos lesz és nem fog leállni 200 mg tej / tápszer körül etetésenként, ahogy én szeretném...)


Ja mondtam már, hogy őszibarackpüré mellett már szilvapürét is eszik az Úr, aminek következtében - talán nem kell magyaráznom miért -, elneveztük Szilva Szörnynek?


Pénteken csináltam répapürét (fúj) is neki, ma almapürét fogok, úgyhogy szép lassan ezeket is bevezetjük nála. Ezen a héten a répát, jövő héten az almát. Ezek után krumplit is fog kapni és ezzel asszem ki is lőttük a 4 hónaposan adható cuccokat*, úgyhogy onnantól kevergetünk.


* Nem is, mert van még a cékla, a sütőtök meg a cseresznye-meggy, de ezek olyan durván bizarrnak tűnnek nekem, hogy még várok egy kicsit, hogy összeszedjem a bátorságomat hozzájuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése