Oldalak

2010. december 1., szerda

Poén

P.-ben amúgy talán azt szeretem legjobban, hogy vicces. Úgy értem, sír, sír, elég gyakran, de legalább olyan sűrűn nevet is. Teli szájjal. Hogy kilátszik a két foga. Hogy összeráncolja az orrát. Hogy bugyborékol ki belőle a Miki egér hangú röhögés.


Mostanság (just for the record) a következő dolgokon tud nagyon nevetni:



  • Tartom a hóna alatt, ő lóg lefelé és jobbra-balra illetve előre-hátra harangozom vele.

  • Faltörő kost játszunk, azaz egyik kezemmel a hóna alatt tartom, a másikkal meg a feneke alatt fogom és nekiszaladunk a tükörnek a BUMM, BUMM szócskát ismételgetve.

  • Négykézláb vagyunk egymással szemben és az elkészülni-vigyázz-kész parancsok után, a kész-nél elkezdenek az ujjaim felé szaladni és hol az egyik győz, hol a másik, hol egyszerre érnek be. (A győztes ujj ujjong, miután átszakítja a képzeletbeli célszalagot.)

  • Fekszik az ágyon háton vagy oldalt, én mellette, elgurulok tőle, majd visszagurulok hozzá és SZIA-val köszönök.

  • Görgetem az ágyon, miközben mondom, hogy Gyúrom a tésztát, gyúrom a tésztát.

  • Vészjósló dallamot dúdolok, körözök felette és egyszer csak megpuszilom a hasát / combját.

  • Belehammogok (HAMM-HAMM) a nyakába.


Hát ennyi jut most az eszembe. Ezek a játékok egytől-egyig jogvédettek, általam, tekintve, hogy én találtam ki őket hat hónapnyi kemény brainstorming és kísérletezés után. Le lehet persze utánozni, de jutalékot kérek.


Update.


Eszembe jutott még kettő:



  • Háton fekszik, én pedig a két lábát TOPP-TOPP szócskát mondogatva léptetem a talpát a fejemen. (Ennek van egy tanításosabb változata: TOPP - ez a homlokom; TOPP - ez az arcom; TOPP - ez az állam stb.)

  • Ül az ölemben (én hasizomból tartom magunkat, szóval edzésnek is jó) és a két karjával ÉLJEN-ezünk. (Eredetileg ÉLJEN, kijöttek a bányászok! volt a szöveg, most már továbbfejlesztettem és az aktuális dolgoknak örülünk, például ÉLJEN, megkapta Írország az IMF hitelt! ÉLJEN, jön az enyhülés! stb stb)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése