Oldalak

2011. február 24., csütörtök

Amúgy meg...

... 1 €-ért vettem cranberry szószt a Sparban, alig várom, hogy hétvége legyen, csinálunk ikeas húsgolyókat. (Hétköznap ugye nincs főzés, tekintve, hogy a gyermekem biztonságosan kötődik...)


... majdnem vettem libazsírt is (goose fat - haha, krumplihoz ajánlják), de folyékony volt és tök undorító, ezért ott hagytam. Aztán persze beugrott, hogy hát ezt hűtőben kell tartani és akkor majd biztosan megszilárdul, ezek a bolondok meg csak úgy kitették a polcra, hát nem csoda, hogy ronda. Szóval lesz még egy utam a boltba és mégis szerzek libazsírt, lila hagymát, paradicsomot meg (viszonylag) normális kenyeret és zsíros kenyerezem is majd egyik este a nagy boldogságomban, hogy rátaláltam a lenti filozófiát valló könyvre. (Ezt otthon majd meg is veszünk, mert a szerzője végre-valahára szimpatikusan gondolkozik, éljen.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése