Oldalak

2011. március 22., kedd

Graco

Kezdünk baba ügyileg kicsit márkabolondok lenni. Játékokban sok mindenünk V-tech és a babakocsi után most már az etetőszékünk is Graco. (És ezzel véget is ér a lakásunkban fellelhető Graco termékek listája, ezért a "kicsit" szócska a márkabolondok előtt, de nem tehetek róla, valahogy el kellett kezdenem ezt a bejegyzést, tudjátok: bevezetés, tárgyalás, befejezés.)


Szóval miután több, mint 10 hónapja használjuk a Graco remek termékét, úgy gondoltam, itt az idő felsorakoztatni a kocsi előnyeit / hátrányait, annál is inkább, hátha segítünk ezzel pár emberkének a választásban.


Graco Mirage Travel System


Előnyei:



  • Olcsó

  • Mélykocsiként, sportkocsiként is használható és a hordozót is magában foglalja (mondjuk ezért travel system)

  • A hordozó része nagyon sokáig használható, sok ismerősünk már kénytelen volt új gyerekülést venni a kocsiba, mert a babák kinőtték a hordozót

  • Kicsire összehajtogatható (egy Nissan Micra csomagtartójába is befért)

  • Szép, tetszetős

  • A kocsi alatti kosár jó nagy, sok minden elfér benne

  • Sportkocsi "üzemmódban" használva sokkal jobban védve van a gyerkőc a naptól / széltől, mint más kocsikban (nagy az az "árnyékolós" rész) illetve nagyon könnyű navigálni

  • Maga a sportkocsi rész könnyű és keskeny, szépen elfér bárhol, hordozóval együtt viszont már nagyon nehéz


Hátrányai:



  • Mélykocsiként úgy használható, hogy a sportkocsit vízszintesig hajtjuk hátra (nekünk nem volt soft carrycot-unk, bárhogy is van ez magyarul), de így baromi alacsonyra kerül a baba és ez nekem kicsit olyan furcsa érzés

  • Ha a sportkocsira tett hordozóban toljuk a gyereket, iszonytatosan nehéz a kocsi és navigálni is óriási izommunka

  • A tolókar nem mozgatható (bár ez igen kevés kocsiról mondható el, pedig szerintem fontos funkció - lenne)



Mai ésszel - és több pénzzel - én ma már Graco Symbio-t vennék:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése