Oldalak

2011. március 18., péntek

Jövő

Egyrészt arra a következtetésre jutottam, hogy HA lesz még egy gyerekem, akkor szeretném, ha márciusban születne. Mondjuk március 24-én, köszönöm.


Másrészt pedig rájöttem, hogy azt is szeretném, ha P. orvos lenne. Nagyjából mindegy milyen orvos, de orvos. Azt hiszem, be kell szereznem pár biológia könyvet és azokat kell majd lapozgatnom előtte, tessen már meg neki a téma. Meg egy játék sztetoszkóp sem ártana, múltkor láttam is az elc-ben.*


Jajj de izgi az életem.


* Mondjuk AV azt akarja, hogy P. híres gitáros vagy zongorista legyen (ha már, akkor én az utóbbira szavazok, a gitár olyan snassz, de egy zongorázó fiú, hú, hát az elég zegzi), bár most aktuálisan sajnos van érvem ez ellen, lásd az ifjabb Pleszkánt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése