Oldalak

2011. július 22., péntek

Az élet rendje

Mindazonáltal vicces volt reggel, mert miközben szállásokat néztem (ez lesz a következő poszt témája, stay tuned), láttam, hogy P. folyton a body-ja nyakát húzogatja és nézegeti a hasát, majd felkaccant. Miután vannak egyéb furcsa dolgai is, nem tulajdonítottam ennek nagy jelentőséget. Aztán jött, hogy altassam el és ahogy felvettem, megláttam, hogy egy félig csócsált, nyálas kölesgolyó ragadt bogáncsként a body-ja nyakához, belülről és ez tetszett neki. Altatás alatt kb két percenként csekkolta, ott van-e még, én meg szétröhögtem az agyam magamban, hogy eljön majd az idő, mikor ez a csepp ember udvarol majd valakinek és komolykodik meg nagyzol, de közben én tudom, hogy 14 hónapos korában egy kölesgolyó ragadt a pólójához és arra is képtelen volt, hogy leszedje onnan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése