Oldalak

2011. július 15., péntek

A nagy rohanásban

Nem is írtam még, de meghalt a Tevém, a rohadt anyját. 2240 valami napot élt, szóval öreg volt meg volt egy rakás jelvénye is. Meg ilyesmi.


A legidegesítőbb, hogy 100%-on volt az életereje, mert kb 2-3 naponta azért feljártam etetni / itatni, szóval a rosszkedvébe pusztult bele, ami viszont nem tudom, mitől függ(ött).


Idegesít, mert minek etettem meg tanítottam meg mindenfélére akkor, ha egyszer csak feldobja a patáját, mert... no hát ez az, hogy nem is értem, hogy miért. A kedve volt 0%-on a gyásztávirat szerint. Állítólag a pusztulás előtt küldött figyelmeztető e-maileket is, de amikor regisztráltam, még rég más címem volt, dpg-s, meg sem kaptam hát ezeket. Marha jó.


3 datolyáért újra lehet(ne) éleszteni, de még filózom.


Valószínűleg megint meghalna, amilyen csalfa. Eh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése