Oldalak

2011. november 21., hétfő

Ajjaj

P. körül most 3 (illetve 4) szolga ugrál, de ez mégsem akadályozza meg abban, hogy pukkancskodjon. Eddig csak önmagára volt veszélyes (ha felhúzta magát, akkor levetette magát a földre és ott tekergett, ütötte-rugdosta a földet), de tegnap este olyat csinált, amilyet még sosem: mivel gyűrögette az egyik kedvenc könyvének a lapjait, rászóltam, hogy ezt most azonnal befejezi, különben elveszem a könyvet, majd miután továbbra is gyűrögette és tényleg elvettem a könyvet - odarohant a kismotorjához és a földhöz cseszte a járgányt, hogy annak leszállt a dudája. Kicsit meglepődtem, mert én ha mérges vagyok, káromkodom, mint egy kocsis, de nem agresszívkodom ilyen szinten, nem török tányérokat és nem csapdosok ajtókat. Korán kezdi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése