Oldalak

2011. november 13., vasárnap

IRL

A freeblog megpusztulása rádöbbentett arra, mennyire sérülékenyek az emlékeink. Mondjuk ezt eddig is tudtam, ezért is készítettem P. első évéről részletes beszámolót, amit ki is nyomtattam ugye, de most úgy érzem, emlékmentő akcióba kell kezdenem. A programpontok:
  • 12-19 éves koromig kézzel írt naplóm van, azzal hálistennek semmi dolgom, maximum egy helyre kéne pakolni a füzetkéket, mert most pár itt van velünk kinn, pár meg otthon kallódik anyuéknál az ágyam ágyneműtartójában
  • Mivel 2005-től irdatlan mennyiségű dolgot örökítettem meg a freeblogon, ezekből szelektálni kell, ezért úgy gondoltam, hogy a nyaralásokról készült beszámolókat pakolom csak külön dokumentumba és azokat nyomtatom csak ki - a nyaralásainkról készült legjobb képeink mellé
  • Ami P.-t illeti, évről-évre szeretném megcsinálni a kis csomagját, amiben benne lesznek a blogból kimásolt róla szóló bejegyzések, a TTT-k (a mozgásfejlődéssel együtt) és a súly- és magasság adatai (a hozzátáplálás és a fogak már értelmüket vesztették)
  • Mindezek kiegészítéseként fotók-fotók-fotók - a nyaralásokról és P.-ről
Sok sikert nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése