Oldalak

2011. december 14., szerda

No ezt sem hittem volna

Az alvás-altatás témaköre mellé felzárkózott egy újabb problematikus terület. Az evés. És nem, nem az a gond, mint mindenki másnál, épp az ellenkezője. Egy bélpoklost nevelgetünk a mellünkön.
Nézzük például a ma délelőttöt.
Reggelire evett 150 ml tápszert 9kor. 10kor kért egy sonkás kenyeret, befalta. Fél 11kor, mikor indultunk a Tescoba, már matatott a babakocsi aljában, hátha van valami kis maradék, talált is egy kis puffasztott rizst, evett egy korongot. A boltba odafelé meglepően csendben volt, nézegette a norvég mintás kesztyűjét, gondolom fárasztotta a szemét vagy valami ilyesmi, majd amint beléptünk a Tescoba (15 perc gyaloglás után - már hogy én gyalogoltam, ő ült a kocsiban), elkezdett sírni, hogy éhes. (Próbáltam kiszedni, kapaszkodott, szóval nem ki akart jönni, adtam neki vizet, nem kellett.) Oké. Adtam neki vagy 4-5 piskóta tallért meg még egy nagy korong puffasztott rizst, majd hazacsörtettem vele és útközben, miután végig sírt, hogy ne fájduljon meg megint a torka, kénytelen voltam behódolni és lenyomott még 3-4 piskóta tallért. (Natúrt, nem azt a zselés-csokis szart.) Hazaérve, gondoltam kiveszem, sétáljon kicsit, de nem, kapaszkodott a kocsi szélébe, húzta magára az öveket, hogy ő bizony ki nem száll... Feljöttünk hát, rohant az etetőszékhez és magára rántotta. 3/4 12 volt ekkor. Addig rángatott, őrjöngött, míg nem ebédelt. Megbolondít. Nem akarom, hogy dagi legyen és csúfolják. Vagy ez normális? Minden másfél éves ennyit eszik? Help!
És nem is csak a csúfolás amúgy, mert az még messze van (?), hanem lehetetlenné teszi az életet. Bevásárolni ugyanis öngyilkosság mellette, mert ha pl beteszem a bevásárlókocsiba, hogy na, üljél én meg melléd pakolok,  akkor tuti, hogy kibontja a kenyeret, a sajtot, a joghurtot, a felvágottat, a banánt. Ilyen sorrendben.  Szőlőt már venni sem lehet tőle, mert ha azt meglátja, vége a világnak. Ha babakocsiban tolom vagy gyalog megyünk, szintén nagy ívben el kell kerülnünk a kenyeres, sajtos részleget, mert kitör a botrány. Tök mindegy, mikor és mennyit evett előtte. Szóval tényleg nem is csak a hízás / csúfolás miatt, hanem egyébként is idegőrlő ez a zabásság. Tehát tényleg help.  

3 megjegyzés:

  1. Csak ara tudok gondolni, hogy az örökmozgáshoz rengeteg energiára van szüksége, és ezért eszik "sokat". Más okosat nem tudok...

    VálaszTörlés
  2. K. is baromi sokat tud enni, és abszolút nem dagi, mert lerohangálja. Igaz, ő "már" 21 hónapos, de simán eszik itthon reggel tápot, a bölcsiben reggeli, tízórai, ebédre 2-3 tányér főzelék hússal (a konyhás nénik imádják.. :D), uzsonna, majd itthon éhen akar halni... Igaz vannak olyan napjai is, hogy épp semmi sem kell neki

    VálaszTörlés
  3. Kicsit megnyugodtam... :) Ma már egész normálisan evett, igaz, jó sok linzer is lecsúszott, mert ugye sütöttem.
    Szombaton voltunk egy kislánynál, egy hónappal idősebb és a fenekemet vertem a földhöz, mert ugyanazt csinálta, mint P., kikereste az anyja mutatóujját és húzta a konyhába és mutogatott a pultra, hogy kaját, most. :D Tök jól esett. :D

    VálaszTörlés