Oldalak

2012. január 27., péntek

Riadt

Egyébként a napokban három dolog miatt is szarrá fostam magam. Már elnézést.
  • Egyrészt 4 éven belül 75% az esélye, hogy Tokióban 7esnél erősebb földrengés (+ gondolom hozzá illő szép nagy szökőár) lesz
  • Másrészt itt vannak ezek a hülye világvége jóslatok (nem tudom, írtam-e, hogy még gimis koromban egyszer azt álmodtam, hogy valaki azt mondta nekem, hogy a mi generációnk már nem természetes halállal fog meghalni (lásd betegségek stb), pedig akkor még szó sem volt 2012-ről meg ilyesmikről)
  • Harmadrészt meg úgy belegondoltam, hogy soha, soha többet nem lesz olyan, hogy én itthon lopom a napot az én mászni sem bíró, csak fekvő és kapálózó kisfiammal, kettesben   
Utóbbi egyébként onnan jött, hogy tegnap este azzal szórakoztattuk magunkat anyuval, hogy P. régi videóit nézegettük, amikor még csak feküdt háton a játszószőnyegen, a kezei-lábai meg valami artikulálatlan táncot jártak, megállás nélkül.  

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése