Oldalak

2012. január 24., kedd

Sport és programok és furcsaság

Zseniális vagyok, ma este voltam spinningen, életemben először. Igaz, végig attól fostam, hogy ha egy óra tekerés után leszállok, majd úgy fogok pofára esni, mint Bridget Jones, de nem, talpon maradtam, ügyes vagyok. Eredetileg jóga bérletet szerettem volna, 6 alkalmasat, majd átlovagoltam pilates-re, de nem találtam jó helyen, jó időben, jó áron kurzust, úgyhogy legyintettem és úgy döntöttem, mivel úgyis a combom meg a fenekem csúf összesen (csípőtől felfelé és nyaktól lefelé remekül nézek ki, de tényleg), jó lesz nekem heti egy spinning a lakásunktól 5 percre lévő sportcentrumban. És lőn.

Délelőtt amúgy Pandáztunk, mert esett az eső, délután pedig nekiindultunk a tengerpartnak, de félúton visszafordultunk, mert be volt dugulva az út, hát így jártunk.
Holnap tankolnom kell majd, eléggé izgulok, még sosem csináltam olyat...

Egyébként napok óta fázik a bal fenekem. Kirázza a hideg, libabőrös időnként. Baromi idegesítő, főleg, mert nem tudok rákeresni a neten, mitől lehet.

2 megjegyzés:

  1. ...lehet,h bal oldalon tangasodtal, a jobb fele viszont maradt takarasban?... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom elképzelni, mi van, szóval bármi lehetséges... :)

      Törlés