Oldalak

2012. február 6., hétfő

Hát elmúlt, ma sem értem, hogy miért

Anyu ma hazautazott, kicsivel több, mint három hét után. Rövid statisztikám következik, hol is jártunk / jártam ennyi idő alatt:
  • Voltam spinningen
  • Voltam moziban (Shame)
  • Háromszor voltam egyedül a városban nézelődni
  • Voltunk Anyuval kettesben Malahide-on
  • Voltunk Anyuval kettesben két múzeumban és a Bewley's Cafe-ban
  • Voltunk AV-val kettesben a Rathfarnham-i kastélynál, a St Enda's Parkban, a Pearse Museumban, a War Memorial Gardens-ben, Killiney-ben, a Bewley's Cafeban, a köztársasági elnök rezidenciájánál, a kormányépületekben, az ILAC-ban, a Blanchardstown Shopping Centre-ben, a St Stephen's Green-ben
  • Voltunk hármasban Sandymount-on, Rathfarnham-on, Dun Laoghaire-ben, Booterstown-ban, Blackrock-ban, az Iveagh Gardens-ben, állatkertben
  • Voltunk négyesben Howth-on, Dollymount-on, a War Memorial Gardens-ben, óceánáriumban
  • Kétszer jártunk a Pandában, egyszer a GoKidsGo-ban, azaz háromszor voltunk játszóházban
  • Kétszer jártunk a Herbert Park-i, kétszer a St Stephen's Green-i játszón  
  • Négyszer jártunk hármasban különböző Tescokban (Sandymount, Baggot street, Dundrum) 
  • Ötször jártunk Poolbeg-nél
Sajnos arra nem emlékszem, Anyu hányszor vitte el a játszótérre P.-t és azt sem tudom, ő hányszor volt egyedül a városban...
És még meg vagyunk lepődve, hogy P. folyton be van sózva...

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése