Oldalak

2012. április 13., péntek

Áááááááá

Hát most rászoptam. 1,5 éve létrehoztam az fb-n egy volt-gimis-osztálytársakból álló csoportot, így mikor hazajöttünk és találkozni akartam velük, csak csináltam egy Eseményt, ahová automatikusan minden tagot meghívtam, azok közül x bejelölte, hogy jön, y meg nem reagált, akkor kicsit morogtam, majd mikor megvolt a találkozó, feltettem a képeket a csoporthoz, hogy ne ország-világ lássa már, kiket látogatunk meg, ha itthon vagyunk, csak azok, akik illetékesek - és erre most a tagok közül pár elkezdett meghívogatni olyanokat, akik szintén a gimibe jártak ugyan, de nem voltak az osztálytársaink, felettünk - alattunk jártak...
Bazzeg, én pont azért hoztam létre a csoportot, hogy majd egyszerűbb legyen osztálytalálkozót szervezni és tudjak csak azokkal beszélni, akikkel akarok. Most van vagy 40 tagja a csoportnak, akik közül 4-5-tel az életben nem beszéltem, van pár, akikkel nem is akarok soha életben és különben is, most ez a sok ember mind-mind végigpörgetheti a titkos kis képeimet, amiket egy szűk körrel akartam megosztani, nem pedig a fél internettel.
Mit csináljak?!     

2 megjegyzés:

  1. Gondolom, admin vagy a csoportban, ha te hoztad létre. Dobd ki azokat, akiket nem ismersz és/vagy nem akarsz a csoportban látni, aztán tedd titkossá a csoportot, ha lehet. Szerintem lehet olyat, hogy a többiek ne tudjanak másokat meghívni.

    VálaszTörlés