Oldalak

2012. augusztus 22., szerda

Étkek

P. ugye nagy süti- és kekszrajongó (meg gyümölcs-szörny is, de ez nem tartozik ide), a zöldségeket viszont utálja, úgyhogy miután a hétvégén megtárgyaltuk, milyen szemét egy kórság a rák, úgy döntöttünk, próbálunk egészségesebb kajákat adni neki, mint a bolti keksz és igyekszünk rászoktatni kicsit a zöldségekre.

Sütiket, kekszeket eddig is sűrűn sütöttem, mert izgalmas dolog, de most kicsit összegzem a recepteket. A régi, bevált zabpelyhes keksz és a lekváros keksz mellett a héten ezt a kekszet citromosan és fahéjasan is kóstoltuk és életemben először sütöttem kiflit is, ez alapján.

Ami a zöldségeket illeti, néha megeszi magában a párolt borsót ugye illetve nagyon szereti a cukkinis lepényt vagy mit és az utóbbit szuperül lehet kombinálni merészebb zöldségekkel is, pl tegnap céklát is tettem hozzá és úgy is megette. (Nyers zöldségekről sajnos szó sem eshet.)

Tegnap sütöttem két kis pizzát is, a tészta receptjét egy hús-vér szakácskönyvből szedtem, az egyik spenótos-sonkás, a másik meg cukkinis-húsos lett, ezeket még nem kóstolta, kiváncsi vagyok a fogadtatásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése