Oldalak

2012. augusztus 29., szerda

Felhivás a gyerekesekhez

Aki úgy érzi, van benne annyi bátorság / őszinteség, 
hogy megmutatná a hasát puszta valójában (arc, név, elérhetőség nélkül természetesen) 
a nagyvilágnak (esetleg szülés előtt - után összehasonlitással), 
akkor legyen szives küldjön egy képet a leplezetlenul kukac gmail pont com-ra.

A kép kikerül a http://leplezetlenul.blog.hu/-ra és ezzel talán segiti, 
hogy könnyebben elfogadjuk azokat a  természetes változásokat, 
amiket egy (vagy több) gyerek születése hoz az életünkbe, 
többek között a testünk tekintetében is.

Ezen kivül nagyon szivesen venném, ha vállalkoznátok arra, hogy a gyerekvállalással kapcsolatos nehézségeitekről / gondjaitokról (párkapcsolati változások, elszigeteltség, egészségügyi problémák stb) is irnátok pár mondatot. Az oldal célja megtalálható a blogon. 

Köszönöm!
(Ja és terjesszétek a dolgot.)

13 megjegyzés:

  1. Ezt a blogot te csináltad?
    Egyébként én inkább nem mondok semmit, mert ahogy én leküzdöm az anyasággal kapcsolatos frusztrációkat, azért mindenki elküld a halál f@szára, szaranyának titulál, bunkóházinak tart stb-stb. Ennyit a leplezetlen felvállalásról. :D

    VálaszTörlés
  2. Jaja.
    Nem tanácsadó oldalnak szántam, ha eljutok odáig, le is irom, hogy NEM a tanácsokról szólna a dolog, csak arról, hogy az emberek el merjék mondani a gondolataikat anélkül egy helyen, hogy lehülyéznék, lebunkóznák őket vagy éppen tanácsokkal látnák el.
    Az ember sokszor csak úgy szenveleg, mérgelődik, céltalanul és én teljesen szemét dolognak tartom a világtól, hogy ha valaki veszi a bátorságát és felvállalja, hogy vannak gondjai, azonnal nekiesnek a hiénák, mert látják, hogy gyengébb. Ez egy nagyon aljas dolog szerintem, mert sokszor azzal, hogy kimondjuk, leirjuk a problémánkat, már sokkal könnyebb lesz a lelkünk (nem beszélve arról, ha megerősitést kapunk, hogy nem vagyunk rosszak, hogy más is épp úgy küszködik néha, mint mi).
    Szóval ez a blog a feltétel nélküli elfogadásról szól(na), hogy mindegy, mit irsz le, mit közölsz a világgal, nem csesz le érte senki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az FB-n lájkolnám az ötletedet, de azt hiszem moderálnod kell majd. :D

      Törlés
  3. (A hasam inkább nem mutogatom, mert nem szült barátnőim is kikaparják érte a szememet. :-D De én alapból girnyó voltam, s a szülés csak jót tett.)
    Viszont sztem találsz olyan posztot a blogomban, amit nagyon szívesen kölcsönadok - amit én is pont ezért írtam... - ha netán "antológia" jellegűre képzelted el ezt a blogot.
    Amúgy, csak támogatni tudom az ötletet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Béb: A hasamról én sem küldök, mert nekem is tök szép maradt, valami csoda folytán. :)

      Törlés
  4. Az a baj, hogy hasakat szeretnék főleg, de mindenki szép. :D
    Szóval akár felismerhetetlen e-mail cimről, bárkitől kérek fotókat!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Amúgy gondolkoztam, jöhetnének tökéletes hasak is, maximum az inspirativ cimkét kapják. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na nem izmos, meg ilyesmi, de nem repedt szerte-széjjel és effektív nem látszik, hogy szültem. Persze izmosodni lenne hova, de az szülés előtt is ugyan így volt.

      Törlés
    2. Nem baj, meggondoltam, mégis jöjjenek mindenféle fotók, én is felteszek majd pl a vágásról is asszem (még jó, hogy császár volt haha), mert azt is titok lengi körül, hogy néz ki pl egy császárseb... Emlékszem, csomószor kerestem, hogy kéne kinéznie, jól gyógyul-e, nincs-e gebasz és sehol sincs info...

      Törlés
  6. nagyon jo az otlet P.-àm, tobb ilyen kellene ( nem csak anyaknak is heheh) :-D
    En ugy ertettem, hogy minden olyan no kuldhet fotot, aki mar szult, fuggetlenul attol, hogy "szep" vagy kevesbe esztetikus a bore/hasa stb. Nyilvan nem mindenkinek ugyanazt jelenti a szepseg fogalma khmm, szoval "Avanti! Anyak, batran kuldjètek az anonim fotokat, az oldal lenyege pont az lenne-szerintem-, hogy az eloiteleteket segitsen lekuzdeni es ne az legyen bennunk, hogy "olyan lapos a hasam meg most is, hogy a "nemgyerekes" baratnoim is irigykednek", mert ugye ebben mar benne is van az a feltetelezes, hogy csak egy lapos has lehet a "tokeletes".
    Hajra! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!!! Igen, részben ez is lenne az értelme! :)

      Törlés
  7. Sosem volt lapos a hasam, csak tálán néhány éve pár hónapig, viszont csíkjaim sincsenek. Azt mondják, ez genetikailag van kódolva, és lehet benne valami, mert különösebben nem ápolgattam, csak esténként kentem haskrémmel (vagy minek hívják, ami direkt kismamáknak van). A húgom hasa sem lett csíkos, és anyunak sem, pedig ő két gyereket is szült.
    Ha rászánom magam, küldök képet, de még el is kell készíteni, mert egy sincs. Nem szeretem a pucérhasú kismamaképeket, úgyhogy olyat semmiképpen sem tudok küldeni. Csak úgy ér, ha van előtte-utána kép is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig én azt hallottam, két gyerek után maradnak a legtöbben csikosak meg plötyik. :)
      Küldjél, küldjél! ;) Nem kell előtte kép, csak az utána is elég!

      Törlés