Oldalak

2012. augusztus 13., hétfő

Fogtérkép

A javitások abból adódnak, hogy elkallódott a költözés során a Titkos Akta, amiben P. érdekességeit rögzitem és mivel már nem birtam tovább várni, hogy kitöltsem ezt a roppant fontos lapocskát, hasra ütve beirtam, hogy ekkor meg akkor jött ki a 17. és a 18. foga, de később természetesen meglett a Kék Füzet és kénytelen voltam belefirkálni. (Tervezem, hogy újrairom az egészet, mert "ez igy nem maradhat", de megvárom, mig kijön az utolsó tejfoga is és akkor az olyan végleges fogtérkép lesz, érted...)  

8 megjegyzés:

  1. Milyen precíz vagy! :) Még azt sem tudom napra pontosan, hogy mikor jött ki az első foga, mert éppen anyuéknál voltunk, csak azt, hogy azon a héten... Valamelyik nap kérdezték, hogy hány foga van, és utána kellett számolnom, hogy ha ott van 4, ott is 4, meg ott... akkor az annyi, mint... :D

    VálaszTörlés
  2. Most igyekszem összeirni a 2 év élményeit is, le vagyok maradva sajnos, nagy munka lesz, érzem előre. :)
    Remélem értékelni fogja majd, mi mindent lejegyeztem róla, rólam az égvilágon semmi nincs és tök zavar. :(

    VálaszTörlés
  3. sose értem, hogy képes valaki ilyen fogizét csinálni...honnan látod, hogy hol van foga? az enyémek nem hajlandóak mutogatni, maximum nagy ordításokkor rácsodálkozom, hogy jé, már mennyi foguk van. jó, mondjuk bevallom, én nem akarom tudni, hogy mikor nőtt ki melyik fogam, maximum az érdekelne, hogy mikor kezdtem beszélni, de sajnos már nincs kitől megkérdezni...

    VálaszTörlés
  4. A metszőfogak nagyon feltűnőek voltak, ahhoz nem kellett "tátás": ha fehérlett valahol, tapogattam esténként és mikor reszeltek, kijöttnek nyilvánitottam őket. Az őrlőfogak már bonyolultabbak voltak, azokat sirásnál lestem ki, majd az esti fogmosásnál csekkoltam, érzem-e őket. Most már egyszerű a dolog, mondom, hogy mutasd, kijött-e már az utcsó és kitátja a száját, hogy megnézhessem.
    Amúgy kicsiként JÓVAL nyűgösebb volt, ha épp kijött a foga (szinte semmi más jele nem volt, sosem nyálzott vagy ilyesmi) később meg ha éjszaka 2 órán át fenn volt, akkor nagy valószinűséggel másnap megéreztem a reszelést, ez is segitett belőni a pontos dátumot.

    VálaszTörlés
  5. wow, szuper. az enyémek fogat mosni is csak egyedül hajlandóak, kizárt, hogy túrhassak a szájukban:)mondjuk nálunk ritkán volt a fogzással baj, illetve igazából fogalmam sincs, majdnem mindig sokat túrják a szájukat, meg ömlik a nyáluk...voltak ordítós időszakok, de isten tudja, hogy pontosan mitől (néha betegségtől, na az mindig pokoli)

    VálaszTörlés
  6. Ja igen, az is kimaradt (eddig, remélem nem most fogja elkezdeni :D), hogy bármit a szájába vegyen, megrágjon stb, szóval a "normális" fogzási jelek helyett nálunk ömlesztett nyűg volt. :D

    VálaszTörlés
  7. este megpróbáltam Léna szájába nyúlni fogmosáskor, de majdnem leharapta az ujjam, asszem felfüggesztem a fogvizsgálgatást...

    VálaszTörlés
  8. :))) ki kell várni a megfelelő pillanatot. :D

    VálaszTörlés