Oldalak

2012. november 12., hétfő

"A szoptatás szent hivatás"

KLIKK és sirj!

8 megjegyzés:

  1. Barnuló szem meg hideg lábak??? Ó ég...

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Sírok is! Illetve váltósíró-röhögőgörcseim vannak. Biztosan azért maradt ilyen kék Rebeka szeme, mert a döntő első negyed évben fejtem neki... :-)
    Amúgy ezt egy elmebeteg írta?
    Megyek, felhívom a Zembert, h a második gyereket 2 évig akarom szoptatni, addig no szex, no hús és só. (Mert nyilván neki nem fogok külön főzni - akkor nem fogok tudni eleget aludni.) Homokkal mosogatom az AMC edényeim és nem iszunk semmi hideget. Böjtölünk, vastagbelet irrigálunk és tanyára költözünk. És rengeteget hasazok, mert az kiemeli a behorpadt mellbimbóm! És egyszer s mindenkorra jegyezze meg: nem a fehérje a testépítő, hanem a tejcukor!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Facebookon ízekre szedtük. Egy barátnőm e-mailt is írt nekik. :-)

      Törlés
  5. Part: Én azt hittem tényleg sírtál rajta.... De örülök, hogy csak a röhögéstől, mert hogy én elkezdtem olvasni, aztán felállt a hajam, meg kiesett a szemem, hogy ez normális??!! Én is elég kategorikus vagyok (khm...) de ez azért eléggé túl megy mindenen.

    VálaszTörlés
  6. Jajjj, dehogy sirtam, utólag azon is megdöbbenek hogy tudtam olyan komolyan venni ezt az egész szoptatásos mizériát. :D

    VálaszTörlés