Oldalak

2012. december 5., szerda

Nem otthon vagyunk, kérem

Délelőtt jártunk a Merrionon (2 fok volt, de legalább 80 km / órás szél, volt, hogy toltam a babakocsit és nem haladtunk előre semmit (igen, babakocsit használunk még ekkor-akkor, mondjuk ha tudom előre, hogy 2-3 km-t fogunk gyalogolni egy-másfél óra alatt minusz a játszózás), szóval odafelé észrevettem, hogy 6-8 perc sétára a lakásunktól, ha nem a Tesco oldalán megyünk, hanem a Másik Oldalon, egymás után van 4-5 kis hangulatos kávézócska-szerűség, ahol süti is van, hurrá. Mivel egy kézzel nem tudtam volna tolni a kocsit az egyenetlen talaj és az emelkedők-lejtők miatt (amúgy sem, de a tomboló szélben végképp nem), elhatároztam, hogy hohó, majd este eljövök ide, beülök egyedül kávézni egyet és csinálom a dolgaimat nyugton. Negyed 7-kor tehát annak rendje és módja szerint hónom alá csaptam a laptopom és nekivágtam a világnak - de láss csodát, mindegyik kis kávézó zárva volt. Az Insomniában biztam leginkább, mert az ugye már fél Starbucks, de nemnem, zárva találtatott az is*.
No mi ez, ha nem falu?
Mondjuk nem tudom, mit csodálkozom, mikor azt már megszoktam, hogy csak csütörtökön tudok bemenni a városba vásárolgatni, mert aznap tartanak 8-ig nyitva az üzletek (pl a Dunnes ugye), egyéb napokon 6.30-kor már zárva vannak... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése