Oldalak

2013. február 27., szerda

A csatazaj lefelé a vaslépcsőn ahogy szived csak birja

Nem tudom, miért vagyok mindig hulladögfáradt, elképzelésem sincs, mit csinál az, akinek több gyereke van, állandóan élőhalott üzemmódban nyomja?
Pedig nincs sok minden, komolyan, mégis kivagyok fizikailag.
A mai napunk pl igy telt: fél 8kor kelés (oké, 1 körül feküdtünk, mint mindig, mert élni kELL, ha a gyerek 10 után alszik el, akkor is), reggeli, tejeskávé, hunyorgás a napba, pakolászás, várjálmindjártcsakmégbeágyazok, várjálmármégegykicsitmertrendetkellraknom, úristengyeremáridehátnegyed10van, hanemjösszideazonnalnemmegyünksehova, zuhanyzás, öltözés, fogmosás, fésülködés, veddfelacipőt, defeltudod, öltöztetés, várjálhozomaszemetet, igenaztazacskótis, jólvancsezdmegakkorhozzadteakocsikulcsot, gyeremáridenerohangálj, GPS beállitás, szidalmazás, kikapcsolás, vezetés, parkolás, vendégség, légyszineegyélmártöbbmuffinthatpontelégvolt, neveddkinórikakönyvétakezéből, peluscsere, namégegyszeretesdmegababátaztánmegyünk, mostidejösszésmegyünkutoljáraszólok, parkolócetlikeresgélés, mennyi!?2-3óraközött9euró?akurvaanyjukat, hazavezetés, tekergés, iszonyú fejfájás, veddleacipőd, mosskezet, ebéd, iszonyú fejfájás, mégötpercjátékaztánalvás, peluscsere, orrszivás, 40 perc netezés a gyerekszobából, káromkodás, milyen fos a wifi, nemneménekelgetek2óraelmúlt,aludjál, hanemcsukodbeaszemedkimegyek, kimenetel, gyógyszer bevétel, ledőlés, bazmegnemmondodhogy40percetaludtál, fejfájás, mosogatógép bepakolása, mosógép bepakolása, rendrakás, fürdőszoba és wc takaritás, porszivózás, gyeresüssünktúróspogit,mertlejáratúró, nepiszkáldamérleget, mertneméskész, igenabácsikdolgoznakszemben, integessnekiknyugodtan, igeneltörtemegytojást, igenkimentaliszt, peluscsere, gyeremenjünkEmerelé, csengetés, hithisishisnewmotorbike, figyuakkorénmostelmegyekatescobaéshozoknekedkindertojást, deelmegyek, engeddelalábam, hiábasirszmennemkellautózzáladdigEmerrel, nézdhozottegybuszospuzzletis, majdintegetszazablakból, dedebájbáj, bevásárlás, cipekedés, hallgatózás az ajtónál, fellélegzés, hogy csend van, letelepedés az ajtó elé, magyarázkodás a szomszédnak, 40 perc netezés az ajtó előtt, káromkodás, milyen fos a wifi, zsibbabás, miértnemhoztamegykávéténidióta, kéneegyszék, pisilnemkell, háááááámegjöttem, ittakindertojásügyesvoltál?, jólvanügyesvoltál, seeyoubyebye, mosogatógép kipakolás, anyuékkal szkájp, közben pogácsaszaggatás, deneközépenkezd, tisztalisztvagy, hogynézelki, eztojásezmegsajt, nemnemkapszropit, teregetés, vizforralás, tápszerkészités, igenfogomakezed, fogmosás, szusszanás, 40 perc netezés a gyerekszobában, káromkodás, milyen fos a wifi, nemmárneméneklek, másnapi program tervezés, pilates keresgélés, beszélgetés, ágybazuhanás, 4 körül csoszogó gyerekléptek, fél 8-kor kelés, reggeli, tejeskávé...
Amúgy szeretek itthon lenni, komolyan.

Kiegészités 1: A leirásból persze kimaradt még sok-sok egyéb rábeszélés, alkudozás, szájtépés illetve az, hogy vagy ötvenszer pakoltuk el a játékokat, mert utálom, ha már nem játszik valamivel, de az elöl marad. Igen, a filctollakat is visszatesszük egy kis szütyőbe, ha már nem kellenek meg a kisautókat is elrámoljuk, ha épp nem kellenek.
Kiegészités 2: Sokszor gondolkoztam már, hogy olvasni kéne a 2x40 perc altatás alatt, de mig azt, hogy a Ryanair nem vásárolhatja fel az Aerlingust felfogom úgy is, hogy közben éneklem, hogy Egy tengerparti házban, Santa Monica-ban, addig mondjuk az Eltűnt idő nyomában-t képtelen lennék értelmezni párhuzamosan a hümmögéssel.

7 megjegyzés:

  1. hát, pontosan. mióta a gyerekek megint nem alszanak rendesen, én mondtam már mindkettőnek az éjjel közepén, hogy nem érdekel mit akarsz, én most visszafekszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de egyébként mióta Bucka óvodás, mindennap azt érzem, hogy egy gyerek az lófasz, tökre csöndben van, tökre nyugodt és az a legmeglepőbb, hogyha megkérem valamire, hogy ne csinálja, akkor többnyire tényleg nem csinálja. ez olyan szokatlan, hogy állandóan megdöbbenek.

      Törlés
    2. Maggie: Akkor ezek szerint szülni kell még egyet, hogy az ember utólag) értékelni tudja az egy gyerekes létet? :-))
      Az alvásra én is sajnálom az időt, de képtelen vagyok ébren maradni. Tél végi fáradtság, eh...

      Törlés
    3. És mit szóltak ahhoz, hogy visszafeküdtél?

      Engem amúgy ez a hülye kevés alvás készit ki legjobban. Szeretnék Einstein lenni, hogy elég legyen napi 4-5 óra alvás, minden szuper lenne, komolyan. Vagy már az is elég lenne, ha 8 körül feküdne, akkor mi is ágyban tudnánk lenni 10-11 között és meg sem érezném a fél 8as kelést. 2 óra plusz alvás és én lennék a világ legelégedettebb embere asszem. Nekem KELL(ene) napi 8 óra alvás éjjel különben ideges vagyok és türelmetlen és az rámnyomja a bélyegét mindenre.

      Törlés
  2. Kati: igen. viszont a jó hír az, hogy annyira szétfeszül, kitágul és elmosódik az élet kettővel, hogy oda már gond nélkül befér a harmadik is. legalábbis nálam így volt.

    P: őszintén szólva fogalmam sincs és ha már ott tartok, hogy ezt így kijelentem, nem is nagyon érdekel. M.-et megöleltem a kiságyában, elmondtam neki a fentieket, mikor párnát ért a fejem, még sírdogált. onnantól filmszakadás. Bucka reggel mellettem aludt, ő megoldotta így.

    VálaszTörlés