Oldalak

2013. május 2., csütörtök

Máma már

A mai napunk a játszózás jegyében telt. (Milyen meglepő.) Reggeli után gyorsan beszéltünk mindegyik nagyszülővel, majd nekivágtunk az Ortega Parknak. 2 mérföldre van, kocsival 5 perc kb, gyalog viszont jó kis lóduló lenne. P. teljesen rákattant a hintára újra, vagy fél órán át böködtem, úgyhogy kezdtem teljesen elunni az agyam, ráadásul a nap fél 11 felé már annyira tűzött, hogy félő volt, hogy napszúrást kapunk, igy az új markolót megcsillogtatva rávettem P.-t hogy homokozzon kicsit a lóbálózás helyett. Kb 2 percnyi homokozásnak egy dicstelen peluscsere vetett véget, majd lefeküdtünk a fűbe és felolvastam az Áfonyaszedést. Délután nagyobb fejszébe vágtam a fám, egészen Mountain View-ig autóztunk, a Cuesta Parkba. Itt P. szintén jó fél órát hintázott, de ezúttal a "felnőtt hintán", úgyhogy én is követtem a példáját. A játszótéren tilos volt enni, ezért némi mászkálás és némi bébihinta után kiültünk a piknik asztalokhoz eprezni. (A deal úgy szólt, hogy P. minden eperszem után kaphat egy ropit. Mondjuk az epret alapból szereti, szóval duplán jól járt, de hát gondoltam legyen jó napja.) Estefelé csak a Safeway-be ugrottunk be pár fánkért meg vizért, majd fürdésig P. az erkélyen napozgatott.  
Képek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése