Oldalak

2013. május 21., kedd

Nem szerettelek soha

Azért van egy-két mellékes dolog, amit nem szeretek ám, ilyen például, hogy sok boltban a nettó ár van kiirva és ez csak a pénztárnál derül ki. Okés, csak 8-9% az ÁFA (?), de akkor is. Aztán sok autónak piros a hátsó indexe, ami ultrabéna, mert ugye a fék is piros és igy sokkal kevésbé feltűnő, hogy az előtted haladó le akar-e fordulni vagy sem. Sok helyen nincsen festett sávjelzés, "csak" kis macskaszemek vannak az úttesten végig és bizony ezeket néha elég nehéz követni. Hasonlóképp, időnként középen van egy ún. "senki földje", legalábbis én igy hivom ezt a folytonos sárga csikkal elválasztott kis sávot, aminek gőzöm sincs, milyen funkciója van, nem biciklisáv, nem buszsáv, csak úgy van, általában üres, de pl ha le akarok fordulni, sosem tudom, hogy áthajthatok-e a nem-szaggatott sárga csikokon... Emellett nincs egy normális rádióadó: a legtöbb hispanic zenét játszik, a maradék még halál ismeretlen egyenslágereket, amiket az életben nem hallottam még. A leglehetetlenebb helyeken is fizetős parkolást már emlitettem és őőőőőő... No hát még gondolkozom.

Ja, a Burger King iszonyatos. Egyszer ettünk ott, a szokásosat (Chicken Royal Meal-t) és borzasztó volt, alig birtam megenni a szendvicset, olyan undoritó volt. A dublini BK az ittenihez képest álom. Arra tényleg rá lehet szokni. Ez ha eszembe jut, elhányom magam. (Egyszer ettünk Mekiben is, az viszont jobb, mint az otthoni, de ez nem nagy szám, mert az otthoni Meki rossz.) Mig itt vagyunk, a Jack in the Box-ot is szeretném kipróbálni, viszont az In & Out nekem túl bizarrnak hangzik, a Taco Bell meg feltehetően olyan kaját árul, amit én nem szeretnék megkóstolni. (Ezek mellett van kis millió kinai és indiai étterem, de azokat óriási ivben kerülöm, mert már a szaguktól émelygek alapból is, most meg pláne.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése