Oldalak

2013. szeptember 25., szerda

Rohanós

Amúgy délelőtt voltunk a Mount Merrion Playgroupban és én úgy kifáradtam, mint a liba. Elvittük Zsombiékat is: a Windy Arbournál vettük fel és haza is szállitottuk őket. Mivel nem volt itthon kenyér és számomra a bableves elképzelhetetlen anélkül, beugrottunk a Tescoba is, igy hiába rohantuk körbe, igy is negyed 2-kor indultunk haza. Félkor gyors ebéd, majd P.-nek alvás. Ha felkel, be kell ugornunk AV-hez két dobozért, majd onnan tűzünk tovább a Spencer Docks-hoz, mert már ezer éve akarok venni egy farmer kismama szoknyát és most találtam egyet az adverts-en 10 euróért, a bolondnak is megéri, én mondom. AV 7-ig dolgozik, úgyhogy ráérünk, lehet, hogy a biznisz után elmegyünk és visszavisszük a H&M-be a kicsinek bizonyult ingecskét és veszünk nekem egy fürdőruhát is, mert az eredetiből kifolynak a cicijeim és különben is otthon hagytam őket, mondván, itt úgysem fogok strandolni... Hát pedig de, mivel a Pilates órák hülye időpontokban vannak hülye helyeken, én meg mozogni akarok, tehát terveim szerint heti egyszer eljárok majd úszni a nemrég újra kinyitott Marion College Swimming Pool-ba. Igen, imádkozni fogok, hogy ne szedjek össze semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése