Oldalak

2013. november 11., hétfő

Az elmúlt napok

Ahogy nézem, pénteknél hagytam abba a hol jártunk, mit csináltunk krónikát. Anyu csütörtök este megjött, AV ment ki érte a reptérre, fél 11 után értek haza, igy P. már nem várhatta meg ébren. Csütörtök este még kiautóztunk utoljára hármasban Poolbeg-re és próbáltunk búcsút venni a kis tengerpartunktól...
Péntek délelőtt P. legnagyobb örömére Anyuval hármasban mentünk az oviba és mig ő szocializálódott, mi Anyuval elautóztunk Seapoint-hoz, hogy megmutassam, hol fürödtünk nyáron. Ragyogó napsütés volt, sétáltunk kicsit a parton, ámuldoztunk, hogy néhány öreg néni igyekezett úszni a jeges vizben, majd továbbgurultunk a Nutgrove Shopping Centre-be. Ott vettünk nekem egy fekete kistáskát, nézelődtünk a Dealz-ben, Anyu kapott pár vastag zoknit és beültünk a Calypso Cafe-ba. Mindketten ekler fánkot ettünk, Anyu tejeskávézott, én teáztam, közben pedig a karácsonyt tervezgettük. 1-kor felvettük P.-t, otthon ebédeltünk, majd P. alvása után próbáltunk elugrani a Tesco-ba, de az Úr másképp döntött, igy megvártam AV-t és kettesben mentünk bevásárolni.  
Szombaton délelőtt a Marlay Parkot mutattuk meg Anyunak, hálistennek az idő jó volt, sütött a nap, igaz, a szél igencsak fújt, de kibirható volt a dolog. Ebédre marhapörköltet ettünk nokedlivel és mig P. aludt, mi elszöktünk AV-vel moziba. A Blue Jasmine-t néztük meg és bár olvastam olyan kritikákat, hogy ez a film cseppet sem Woody Allenes, megállapitottuk, hogy ez baromság, mert az egész filmről sütött, ki rendezte és tök jó volt... A film után elsétáltunk a Bewley's-be, ahol óriási mázlink volt, mert találtunk szabad asztalt. Ittunk egy-egy forró csoki-szerűséget, sütiztünk és romantikáztunk a tömegben. Mikor eleget ültünk, elsétáltunk a H&M-be kabátot nézni AV-nek, de mivel nem találtunk jót, mentünk is haza. Este AV Anyuval meg P.-vel még elment a Tescoba, én pedig itthon pihegtem, mert eléggé kidöglesztett ez a szabad délután...
Vasárnap a Powerscourt vizesésnél kezdtünk, mert Anyu ott még nem járt. Az idő megint szép volt: bár hideg volt, a nap azért sütött és legalább sétálhattunk egy jót. A játszótéren P. kicsit szórakozott a homokozóban és némi labdázás után dél körül indultunk haza. Ebédre tárkonyos levest ettünk rántott hússal és miután P. elaludt, elmentünk AV-vel az Omni Parkba, hátha végre tudunk venni AV-nek téli kabátot... (Nem tudtunk.) Összesen egy karácsonyi mellénykét vettünk P.-nek meg beugrottunk a Tesco-ba és 5 körül már otthon is voltunk. Hazaérve felkaptuk a többieket és kimentünk a Poolbeg-hez négyesben, végképp búcsút venni a tengertől. Az estét (sikertelen) palacsintasütéssel töltöttük és viszonylag korán feküdtünk.
Ma reggel elég rosszkedvűen keltem, csak később esett le, hogy azért, mert ma volt az utolsó ovis napunk... Mig P. búcsúzkodott, mi Anyuval elautóztunk Bray-be és némi séta után beültünk egy teázóba inni valami meleget és enni egy-egy scone-t. Bray után az ovi felé bementünk a cornelscourt-i  Dunnesbe és fél 1-kor már ott voltunk P.-ért az ovi előtt. Fél óra várakozás után bementem P.-ért, elbúcsúztam Laura-tól, Maureen-től, Kim-től, könnyes szemmel végignéztem, ahogy végigölelgetik P.-t és jó utat, sok szerencsét kivánnak nekünk és szomorúan kiballagtunk az oviból - remélhetőleg csak - márciusig. Itthon kiraktam Anyuékat a lakásunknál, én pedig továbbhajtottam a GP-hez, hogy felvegyem az igazolásom, hogy alkalmas vagyok a repülésre. Mig P. aludt, Anyu elment sétálni, én pedig nehéz szivvel próbáltam megemészteni, hogy elmúlt ez a délelőtt is. Most pakolnom kéne végre, de nem tudom rávenni magam, hogy egy lépést is tegyek a költözködés irányába... Szipp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése