Oldalak

2013. november 22., péntek

Orvosos-bombás

Mintha egyre lassabban menne az idő... Volt egy időszakom, mikor vagy 1 hónapon át 22 hetesnek tudtam magam, no most ennek az ellenkezője van, folyton azt hiszem, hogy 2 héttel előrébb járunk, pedig. Tegnap este voltam a dokinál, 7-re volt időpontom, 7.40-kor be is jutottam (rekord!) és tisztáztuk, hogy január 17 a due date (hogy mi alapján azt nem tudom), úgyhogy én már letojok mindent és eszerint fogok számolgatni és kész, pedig szegény gyerek igy jóval nagyobbnak tűnik a koránál a méretei alapján. Szóval a legújabb dátumunk szerint ma vagyok 32 hetes és ami azt jelenti, hogy a legkritikusabb 36-38 hetes kort december 20 és január 3 között fogjuk elérni. Hogy én ennek mennyire örülök... A doki azt mondta, karácsonykor ő nem tud bemenni, akkor marad az ügyeletes orvos, de én hülye elfelejtettem rákérdezni, hogy hogy érti pontosan ezt a karácsonyt, úgy, hogy december 24-26-ig nem elérhető, de két ünnep között mondjuk azért bejön vagy abszolút nincs december 21-től január 2-ig. Mert ugye ez nem mindegy. Bazzeg, hogy ezen is aggódni kelljen! Nem elég az új lakás, az új ovi, az új helyzet, még azon is foshatunk, mi van, ha... De persze nem drukkolhatok, hogy karácsony előtt jöjjön csóri gyerek, hiszen akkor (elvileg) koraszülött még és mehetek nem csak ügyeletes orvoshoz, de ügyeletes kórházba is... Ahogy viszont kinézek és ahogy érzem magam (összehasonlitva a P-vel való terhességgel), január 3 utánig nem fogunk várni, azaz elképzelésem sincs, most mit szuggeráljak: a két ünnep közét? Vagy január 2-t? Komolyan, verem a fejem a falba, hogy nem tudtunk várni egy hónapot, mindig is úgy gondoltam, hogy csak a fanatikusok vagy a lúzerek szülnek karácsony körül és erre tessék. Ráadásul sajnos én nem a fanatikusok közé sorolom magam...
Amúgy hazafelé az orvostól taxiznom kellett a bomba miatt, marha nagy volt, miután az Üllői út is le volt zárva, keringtünk, mint a gólyafos a levegőben 3/4 9-kor a városban. Mondom én, hogy lúzer vagyok.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése