Oldalak

2014. január 31., péntek

Dalosmadár

Úgy birom, hogy az oviban Peti tanul egy csomó dalt, hihetetlen, mennyi nótát tud már, a kedvencem a Megismerni a kanált... (Hiába mondom, hogy az kanász, szerinte az hülyeség, a kanál sokkal értelmesebb.) De tudja azt is, hogy Én elmentem a vásárba..., ismeri a Micimackót, a Ma van a szülinapomat, a Helikoffert, az Egyszer egy királyfit, a Busz kereke csak körbeforog-ot (jaysus) meg a kissé félelmetes Hóemberes dalocskát is (Hóembernek se keze se lába, hóembernek pici szeme szén. Lustán pislog, fadugó az orra, másolt kannát visel a fején. (Arra még nem jöttem rá, hogy a másoltat mi helyett énekli.))

5 megjegyzés:

  1. rákerestem :-) vásott kanna... de ne kérdezd, milyen egy vásott kanna :-)

    VálaszTörlés
  2. Vásott, igen. A vásott az használt, sőt, elhasznált kanna. Szerintem lyukas is. :)

    VálaszTörlés
  3. gondoltam erre a megoldasra, de nemtom, miert, elvetettem :-)

    VálaszTörlés
  4. Gyerek lehet vásott, nem? :D
    Én azt hittem, bádog... :D Másolt-bádog...

    VálaszTörlés
  5. Vásott az, ezt is énekeltük télen :-) Egyébként te még istenes helyzetben vagy ebből a szempontbol. Levi valamelyik ugy jött haza, hogy ugyan mondjam már meg mi az a csingöl-csingöl mert a gyerek egész úton ezt énekelte a kocsiban hazafele. Hát kérlek nem volt könnyű, de a Twinkle-Twinkle (little star...) volt. Angolul nehezebb :)))

    VálaszTörlés