Oldalak

2014. január 29., szerda

Férfiak

Nem értem egyszerűen, hogy lehet valaki olyan gyakorlatlan? logikátlan? nem tudom milyen, hogy ha minden reggel viszi a gyereket az oviba és minden délben hozza az oviból, akkor nem tudja befizetni a számlákat az ovitól 100 méterre lévő postán. Ugyanez vonatkozik a boltra. Az ovi 50 méteres körzetében van egy Spar, egy Lidl és egy DM és még soha nem volt olyan, hogy az ovival egy időben elintézze a bevásárlást is. Ha szólok, akkor persze jön a szájhúzás, a jaj-még-ezt-is-kell, de szar. Fényezem magam, tudom, de ha én egyszer elindulok, körbejárom mindhárom üzletet, még ha úgy jövök is haza, mint egy málhás szamár, pedig ugye maximum egy baba súlyát szabadna még mindig emelnem (haha, hol élnek ezek, miért hiszik, hogy minden nő leszbi és egy másik nővel él együtt - máskülönben ugyanis szerintem elképzelhetetlen a gyermekágy alatti pihenés)... Szóval férfiak, eh, szóra sem érdemesek teherbirást illetően.

3 megjegyzés:

  1. :(
    Nálunk amúgy vannak fellángolások, mikor szólás nélkül kiteregeti a ruhákat, elmosogat, felporszivózik, miegymás, de azért alapból ez nem megszokott. Hozzá kell tennem, hogy mióta két gyerekesek vagyunk, rengeteget házimunkázik ő is, persze kiváncsi vagyok, mi lesz Dublinban...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már most megmondtam neki, hogy ha második gyereket akar, akkor változni fognak a dolgok és bent fog ebédelni a Cégnél, mert nem fogok tudni főzni rá.
      Ő azért elintézi a bevásárolást, csak kevésbé logikusan, mint egy nő. Az, hogy mennyit hagy ott a boltban, az a bevásárlólistám részletességétől függ. Hiába mondom neki előre, hogy ne szemmagasságból vedd le a motyót, mert ugyanaz a tészta picit alább fele annyiba kerül... Szóval most az jött be, hogy felírom a márkát, amit kérek a mellé, hogy pl spagetti...
      De sokszor teszi meg 3 körből azt, ami nekem egy kör - szeret autókázni.

      Törlés