Oldalak

2014. január 8., szerda

Peti szájak

- Apa, mindjárt mesélek neked egy mesét, jó?
- Jó.
- A Pisi. Ez a cime. Volt egy kisfiú, pisilt az mindenhol. A lakásban, a konyhában, mindenhol. De egyszer felszúrták a fülét. Sikitott, sikitott, nagyon fájt neki. De aztán kapott egy zongorát, ez a bonyodalom, mert nem hallotta.

Cincin helyett Muszmusz a sztár. (Az IKEAs szürke patkány a fehér egér helyett.)

Táncikálva: Várjál, várjál... Mindjárt jön a reflex... (refrén)

Pali fölé hajolva: Anyaaaa, megnyomhatom a szemét? Naa, csak egyszer...

A konyhában nincs fűtés, a lábát takaróba tekerve reggelizik: Há... há... figyelj már... Hát úgy nézek ki, mint a kórházban a beteg bácsik... (Hogy hol látott ő beteg bácsikat, gőzöm sincs, hétvégén voltak benn csak nálam, akkor csak a szülészet van nyitva, ha minden igaz, ez nem hagyományos kórház volt...)

Palit nézve megállapitja: Anya, figyelj csak... Ennek a gyereknek nincs is szemöldöke...

Ha almalét lát (felismeri a dobozon az almát), azonnal figyelmeztet, hogy ezt tegyük el, mert nem tud tőle kakilni. Ha vendégségben vagyunk, megfeddi a házigazdát, hogy legközelebb ne vegyen almalét.

Oviban sir valaki: Szerintem az Alexandra lesz az... De igazából fogalmam sincs.

Apa, Apa, nyomd meg az orrom... Én vagyok a CD lejátszó. (Megnyomjuk neki.) Hukk-hukk (úgy csinál, mint aki csuklik): ugrik a cédé...

Hazafelé az oviból látva egy öreg nénit Sparos szatyorra:: Ez a néni a Sparból jött. Látom a nyilat a zacskón. Tyű, de öreg ez a néni...

Jön ki az oviból: - Én vagyok az óvó néni... - Melyik vagy te? A Tündi néni vagy a Marcsi néni? - A Peti vagyok... Hát ez csak játék...

Mikor megjöttünk a kórházból minden papirt kidobáltam az ágyra, hogy majd kiválogatjuk: Elnézé st... Hát hova üljek igy? Na, arrébb kotrom itt ezeket...

- Kérek aranymazsolát! Eszem egy kicsit a kedvedért! - Az én kedvemért? - No jó, a közös kedvünkért.

Kedvenc dalocskája a Hóembernek se keze, se lába, hóembernek pici szeme szén... Erre kitalált egy koreográfiát és állitólag megtanitotta a többieknek is.  

Reggel ébresztés után: Hűűű, de rossz volt az aludásom...

- Most játsszunk olyan stritvjúsat, jó? Mint Dublinban. (street view)

1 megjegyzés: