Oldalak

2014. május 8., csütörtök

Az hetünk

Hétfőn bank holiday volt, igy megint nem volt ovi és AV sem ment dolgozni. (Már elnézést, de kicsit unom, hogy lassan minden hétfő szabadnap - júniusban is lesz egy ilyen bank holiday, pff.) Mivel esett az eső és Petit ki kellett vinni valamerre, elmentünk a Dundrumba kettesben, AV meg Palkóval itthon maradt. A Dundrumban mivel őrült tömeg volt, összesen beugrottunk a H&M-be, visszavittem egy pólót és hoztam helyette egy Mickey-s pulcsit Petinek, de előtte még beültünk a Marks & Spencerbe tizóraizni. (A háttérben a három fickó elég szomorú...) Délután még mindig esett, igy csak Blanchardstown-ba mentünk, hátha Palkó alszik útközben, de mit tesz isten, nem aludt, csak orditott, úgyhogy jól össze is vesztünk hazafelé. (AV hihetetlenül utálja, ha sir Palika, tök feszült lesz tőle, én meg attól leszek ideges (a sirás mellett persze), hogy látom, hogy ő stresszel. (Bazzeg ez egy csecsemő, persze, hogy üvölt.) Ráadásul, AV azt is rühelli, mikor vezetek, pontosabban ahogy vezetek és csomószor rám szól (túl későn fékezek, túl gyorsan / lassan megyek, szarul váltok, bármi), amit csak megsokszoroz, ha ideges (mondjuk Palika sirása miatt)... Szóval miután ezredszer szólt rám, hogy mit csinálok a volán mögött, kiakadtam, hogy csessze meg, ha nem tetszik, lehet vezetni, tessék, üljön be, hajtson haza, leszarom, de rám többet ne merészeljen szólni, mert kidobom a kocsiból. Elég nekem Palkó folytonos üvöltése, nem hiányzik, hogy valaki folyton leoltson és az sem, hogy azon stresszeljek, hogy az úr nem birja a gyereksirást. El lehet képzelni, milyen jó hangulatban jöttünk haza és milyen szépen töltöttük az estét... Hát igy.)
A hét további része eseménytelenül és gyorsan telt, kedden délelőtt a Lidl-ben vásároltam Palikával -egy élmény volt, de a Lidl sajnos nem szállit ki... AV-nak jelenése volt ezen a napon a kórházban, de mivel 2-re ment, nem tudtam elvinni, LUAS-ozni volt hát kénytelen. Sajna semmi értelmeset sem mondtak neki, egy nőci elmesélte, mit kell tudnia az epilepsziáról és ennyi. (Nem csináltak semmi vizsgálatot mióta kijött a kórházból, szóval az epilepsziát azóta sem tudták kimutatni, most mégis úgy vették, hogy attól esett össze... Hát nem vagyunk nyugodtak. Haza kéne menni az eredményekkel és meg kéne kérdezni egy magyar neurológust is, mit gondol. Nyárra tervezzük az utat...)
Szerdán délelőtt, ahogy mondtam, felvettem a base-t a hordozóhoz, délutánra pedig olyan szél jött, hogy mindketten itt szenvedtünk, mert szét akart esni a fejünk.
A szél amúgy azóta is kitartóan fúj, a héten még nem vittük ki Palkót, marha nagy, még angol kóros lesz... A tegnap estét egyébként Tesco rendeléssel töltöttem, utálom, órákat elvesz az életemből, de ha személyesen vásárolok be, akkor meg Palika üvölt. Eh.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése