Oldalak

2014. augusztus 11., hétfő

Osztán a mai őrület

Rájöttem, hogy rengeteg minden kell még a nyaralásra, úgyhogy ma ovi után egész délelőtt rohangáltam Palikával.
A Dundrumban kezdtünk, a H&M-ben, kicseréltük a kicsi nadrágot 86-osra, ez végre jó. (No comment, nem is akarok róla beszélni.) Ezután visszavittünk egy pólót a Penney's-be is, ami bénán állt rajtam, majd elugrottunk a Tescoba sajtért meg finomságokért, ne sirjon a nagyfiúk szája ma is. Az Eason's-ba is benéztünk, mert szeretnék venni Lauranak meg Maureen-nak egy-egy Budapestről szóló könyvet, de láss csodát: egyetlen darab vaskos Hungary cimű könyv volt, semmi más, se Magyarországról, se Budapestről. Mivel úszógumit és 54-es puzzlet is szerettem volna, lementünk a Tuthills-be, ahol az előbbi nem, az utóbbi viszont volt, méghozzá egy Cars-os kártyával összecsomagolva. (A pacskert is megnéztem, de nem volt, mondjuk már meg sem lepődtem.) Mivel ennyi mászkálás után Paja már igencsak megéhezett, adtam neki egy adag Prune-t, majd átgaloppoztunk a Blackrock Shopping Centre-be, ahol először a Debenhams-ban kerestem magamnak fürdőruhát (a kinézett darab persze nem volt), de végül csak Petinek vettem egy inget. Ezek után visszasétáltunk a Supervalu-hoz, vettem ebédre némi húst és nekivágtunk, hogy elhozzuk Petit az oviból. Az ovi előtt legnagyobb meglepetésemre, ahogy vettem ki Paját a kocsiból, valami ragacsba nyúltam - igen, igen, életében először Palika bekakkantott a kocsiban ülve. Az igazat megvallva nagyon örültem a dolognak, mert mióta elkezdtük a hozzátáplálást, nagyon kinlódik szegény, mindegy, mit kap, három-négy naponta van csak cucc a pelusban - általában csak rásegités után - és most először végre újra magától kakkantott az Istenadta, feltételezhetően az aszalt szilva áldásos hatásának köszönhetően... Beviharzottam hát a Deddel az oviba, kicseréltem a pelusát, felkaptam Petit és hazavándliztunk, fél 2-re haza is értünk. Ekkor rádöbbentem, hogy utoljára tegnap este ettem valamit, hiába no, tudok fogyózni. A húst bedobtam hát a sütőbe, mellészórtam némi sült krumplit és miután Palikát kétszer is megetettem, végre negyed 3-kor én is hozzájutottam némi ebédhez.
Most fél 5 múlt, Paja már 30 perce alszik, van még 6 percem az ébredéséig, úgyhogy bedobok egy tejeskávét, hátha nyerek némi energiát a placebo hatásnak köszönhetően... Rámfér. Már az energia, nem a placebo hatás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése