Oldalak

2014. augusztus 14., csütörtök

Rövidek

  • Nem bánom, hogy már nem szórakozom Palika cumisüvegeinek fertőtlenitésével, miután ma reggel például a Peti bilijébe tett papirtörlőt szedtem ki a szájából egy óvatlan pillanat után...
  • Rossz éjszakánk volt egyébként nagyon: ezúttal nem a sok ébredés miatt, hanem mert egyszer 1 órán át volt fenn ez az Ördögfióka, egyszer meg fél órán át. 
  • A nyugtalan éjjel oka szerintem amúgy az Új Kunszt: Palika tegnaptól fel tud térdelni, vagyis térdel a lábain, egy kézzel kapaszkodik, a másikkal meg manipulálja a körülötte lévő dolgokat (= a szájába dug a szabad kezével mindent). Este tehát lejjebb kell eresztenünk az ágyát, mert életveszélyes már a mostani állásában.  
  • Úgy tűnik, mindkét gyerekem Rákattanós: Peti tegnap délelőtt óta ha ötvenszer nem szedte szét és rakta össze az utazóágyat, akkor egyszer sem; Palika elől meg dugni kell a tollakat, mert mániákusan rágcsálja őket. (A porszivó ideje leáldozott.)
  • Miután tegnap Pajának egész jó napja volt (este még egy szilvás potyogtatósat is tudtam sütni vele), törvényszerű, hogy ma igencsak nyűgös, semmi nem jó neki, rosszkedvű, alig eszik. Délelőtt kipipáltuk a The Park-ot, sikeresen visszavittem a kicsi rövidnadrágot; vettem Petinek két atlétatrikót a Mothercare-ben meg megvettem a matracot is a Smyths-ben (utóbbiból szereztem egy könyvet Petinek meg egy kissé lányos külsejű, de nagyon aranyos Baby's First Book-ot Palikának*), de Palkó végig nyökörgött, kinlódott és vele együtt én is, szóval nem volt egyszerű eddig ez a napunk sem. (Mikor az?) 
  • Ebédre almaszószt főztem, fél kézzel.
  • Oviból hazajövet láttunk egy kislányt, aki saját maga által készitett karkötőket árult és Peti természetesen kisirt magának egy kék-rózsaszin karkötőcskét, amiért kemény 20 centet fizettünk. Awww. Csak AV meg ne lássa...
  • Hogy Peti különleges gyerek, mindig is tudtam, de felfedeztem egy  újabb érdekességét: ha elesik, mindig az orrán (is) lesz sebikéje. Nem tudom, hogy csinálja, más gyereknél még sosem láttam, hogy az orra lenne sebes... 
  • AV tegnap volt a bőrgyógyásznál, mivel az egyik anyajegye gyanús, 25-én kiszedik. Jajjj. 
  • Hivtuk az ovit, szeptember 1-jén várják Pepét szeretettel, a kocka el van hát vetve.
  • Este jártunk a padláson és találtunk egy társasjátékot - amit Peti le is hozatott haha. Jó kis játék, egész este elvolt vele.
* Ilyenek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése