Oldalak

2014. december 23., kedd

1 day before Christmas

Hát kérem voltak a fiúk reggel fülészeten és kiderült, hogy Petinek mindkét fülén slight hearing loss van... Mivel ma már nem szúrnak fel fület, januárban kap majd két kis golyót a hallójárataiba, amik 3-6 hónapig benn lesznek és azok talán segitenek. Letesztelték és egy rakat msh-t nem hall egyáltalán, szóval pont a legrosszabb frekvenciánál van a probléma... Már csak ez kellett, tényleg. 
Amúgy dél van, én pedig most reggelizem, ugyanis Paja az ezer éjszakai kelése ellenére úgy döntött, hogy nem alszik el 3/4 12-ig. Nagyon effektiv voltam amúgy eddig ma: elpakoltam mindenhol, berámoltam a mosogatógépbe, leszedtem, összehajtogattam és eltettem a száradt ruhákat, mostam egy adagot, kiteregettem, végigporszivóztam a lakást, elvittem Paját sétálni, közben beugrottunk a Tesco-ba az utolsó cuccokért és mellette természetesen életben tartottam Palikát, azaz felöltöztettem, megreggeliztettem, miegymás. 
Ha minden igaz, mindjárt jönnek Christianék, ebédre elővettem egy adag székelykáposztát a fagyiból, Petinek meg maradt tegnapról fasirt, hurrá.

A mai napi penzumom még:
- elpakolni a playdate után 
- takaritani valamennyit 
- megsütni a mézeskalácsot 
- összegyúrni a kókuszgolyót (vagy zserbógolyót, még eldöntöm)
- megfőzni a tárkonyos pulykahús levest 
- becsomizni az ajándékok egy részét 

Huh. 

2 megjegyzés:

  1. De már amikor itthon voltatok, akkor is volt gond a fülével, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez igy jött-ment. Januárban kezdődött. Akkor a magyar doki azt mondta, hogy felszivódik és jó lesz. És jó lett. Aztán nyáron nem volt gond, most ősszel újra hol hallott, hol nem. Mindig elmúlt, javult, de most már november óta nem múlt el. :-/ Állitólag, ha nő, nagyobb lesz a járat és lesz esélye spontán elfolyni a folyadéknak, most túl kicsi gyerekként és ezért van.

      Törlés