Oldalak

2014. december 15., hétfő

A hét vége

Pénteknél hagytam abba, hogy AV interjúzott este. Marha nagy volt, én ugyanis belázasodtam és 38.2-vel nyomtam megint egyedül a két gyerek vacsoráztatását és fürdetését. Altatásra AV hálistennek hazaért, úgyhogy negyed 10-kor fogtam magam és lefeküdtem egy Rubophennel és aludtam is egészen 1-ig, amikor először keltem etetni Palikát (addigra AV már 2-3x visszaringatta, de azokra csak halványan emlékszem). 1 után asszem 4-kor keltem újra, megint etettem természetesen (ne kérdezze senki, miért nem tudott AV összeütni egy tápszert este, amit éjszaka odaadhatott volna Palikának, ezek felesleges körök, hagyjuk), majd utána fél 5-től megint szunyálhattam 8-ig. Reggelre sokkal jobban lettem szerencsére, igy el tudtunk menni a magyar oviba - bár emiatt összevesztünk, mert AV szerette volna, ha itthon maradok és ő viszi Petit, de mivel millió ügyet kellett intéznem, ebbe nem mentem bele, naná, két hét van karácsonyig, ez volt az utolsó ovis nap, valószinűleg rábizom, hogy tevékenykedjen helyettem, eh... Szóval fél 10-kor elindultunk Petivel Malahide-ra (vicces volt, mert 2 fok volt, igy 20 percig kapartam a jeget a kocsiról, persze, mi mást is csinál az ember egy kiújult arcüreggyulladással, mint jeget kapar, világos), majd mivel senki más nem merészkedett az utcára rajtunk kivül, csodák csodájára szépen időre meg is érkeztünk az oviba. Miután leadtam Petit, átvettem és kifizettem a rendelt mézeskalácsokat; megkerestettem Peti pulcsiját, amit múltkor otthagytunk; elkértem a Miki ajándékát, amit nem kapott meg múlt héten, mert nem voltunk; elmentem pelust venni a Sparba, mert egy anyuka meghirdette a Nappy & Wipe cimű programot, aminek keretein belül pelust és törlőkendőt gyűjtöttünk a rászorulóknak és bár én is akartam vinni pár zacskó ellátmányt, a héten kapott kis szappankákért is igy fizettem, mert megkért a készitője, hogy a nevében is adjak le pelusokat, ahelyett, hogy kifizetném a szapónék árát; elvitettem az utolsó előtti Plukkido játékot, mert épp ott van nálam; bevásároltam a Supervaluban; feladtam a tesóméknak egy képeslapot és végül 3/4 12-kor lerogytam az ovi előtti teázó egyik székébe pár szót váltani Eszterrel. Hogy ne betegeskedjek már ennyit, ittam fél liter meleg teát és fél liter frissen facsart narancslét - nohát ennek meg is lett a böjtje, ugyanis ahogy jöttünk hazafelé, majdnem összepisiltem magam, úgyhogy miután becsülettel megálltam egy benzinkútnál és kiderült, hogy nincs wc, egyszerűen kinyitottam az autó két ajtaját és egy mellékutcában pisiltem legalább három hektolitert. 2 körül értünk haza, ekkor gyorsan rendbe kaptam a lakást, főztem egy bolognait, megebédeltünk, odaadtam az utolsó társasjátékot is a gazdájának és amig Palika nagy rábeszélések után aludt egy keveset, én is ledőltem. Fél 7-kor AV úgy döntött, nincs itthon semmi finomság, ezért elment a Lidl-be vásárolni, hiába, tudunk élni.
Vasárnap délelőtt elvittem Petit teniszre, de kiderült, hogy hopp, már vége, ugyanis minden ajtó zárva volt. Klassz. Tenisz helyett elugrottunk a Tesco-ba (ha AV boltba megy, célirányosan teszi, nem lehet nagybevásárlást bizni rá, mert húzza a száját és úgysem csinálja 100%-osan, szombat este ő valóban csak péksütiket hozott) és ezúttal Peti tündérien viselkedett, olyan volt, mint régen, nem követelőzött, nem mutogatott rá hülyeségekre, teljesen jól elvoltunk, humorizált, nevettetett, jó volt. Mire hazaértünk, AV felporszivózott és nagyjából elpakolt, majd miután elaltattuk Palettát, Petit elvitte a Családi Céges Karácsonyra. Elvileg én is mentem volna, de mivel Palika tök későn aludt el, kénytelen voltam kihagyni, háááát, nem örültem, szipp. 3/4 3-ra ért haza a banda: ettek, ittak, találkoztak Santával, öntöttek ólmot, festettek kiskardot, Legoztak, kaptak egy lufikukit, volt dizsi és bűvész (ezeket kihagyták) és feltankoltak a Sweet Shop-ból is. Jól érezték magukat, AV cseppet sem volt kiakadva, szóval feltételezem Peti a Cégnél is szépen viselkedett, örülök nagyon, remélem visszatért a jobbik esze... Ebédre császármorzsát csináltam, azt desszertként befalták, készitettem egy fél adag gyömbérszörpöt, majd mikor Paja nagy nehezen elaludt délután, én Petivel olvasgattam, AV meg piszkálgatta az egyik gitárját. Az este eseménytelenül telt, az éjszaka meg gázosan: Palika másfél óránként stabilan ébredt, jajjj. (Egy-két hete volt olyan párszor, hogy csak 3x ébredt, tök jó volt, most megint rémálom az éjjel.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése