Oldalak

2015. február 19., csütörtök

Amúgy ma már megjártunk egy játszót Palikával meg beugrottunk egy Lidl-be is. Tegnap délután úgy tetszett neki a Herbert parki hintázás, hogy ma leadtuk Petit az oviba és rögtön elvittem a Walkinstown Green-i játszóra (nincs közel, de kiváncsi voltam, milyen), ahol hintázott, mászkált és sétált is. Az idő mondjuk nem volt a legjobb: mig tegnap gyönyörű tavaszban játszózhattunk, 16 fokban, ma jeges szél fújt, igy a hőmérő szerinti 8 fok olyan 3-4-nek érződött, magyarul azt hittem, befagy a sejhajunk. Mázlim volt, mert a játszótól 500 méterre volt egy Lidl, igy nem kellett sokat keringenem és a napi bevásárlást is kipipálhattam. 12 körül értünk haza, ekkor feltettem főni egy kis adag kelkáposztafőzeléket (cikinek éreztem volna, ha megint frankfurti levest ebédelek), megetettem Palettát, negyed 2 körül letettem aludni, most netezgetek és várom, hogy megjöjjön a másik Ördögfióka.
Igy kell-e.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése