Oldalak

2015. június 16., kedd

Egyébként nem tudom, irtam-e, kijött Palika 15. foga. Lassan több foga lesz, mint ahány hónapos, haha. Megjött a meleg egyébként, legalább 18 fok van és fülledt az idő, hurrá, ezt már szeretem. Délelőtt játszóztunk (mi más), délután meg átmegyünk Christian-ékhez, mert ma lett 5 éves*.
Amúgy tegnap regisztráltam a gyerekeket az ingyenes GP ellátásra, most várjuk az itéletet, átmehetünk-e egy feliratkozott GP-hez. (A mi GP-nk persze nincs a listán, sőt, az a nő sem, akihez terhesen jártam... Ez egy totál ismeretlen fickó...) Holnap délután Pipivel el kell mennünk a suliba körbenézni, izgulok, de szerintem tetszeni fog neki a hely. Apropó Pipi: én nem tudom, mi kattant át az agyában mostanság, de elértünk oda, hogy könnyedén és szivesen (!) beszélget angolul, nem nyafog, hogy ő magyarul szeretne kommunikálni. Sőt. Tegnap már amiatt pattogott, hogy ha egyszer ő egész nap angolul beszél, miért nem beszélhet itthon is úgy. Mindezt persze angolul mondta. Mókás.

* Update: Átmentünk és Peti kapott egy Henry-t. Vicces, ez élete első Thomas figurája, sinünk sincs hozzá, de imádja. (Christian véletlenül kapott egy Henry-t, de már volt neki egy, ezért Pipinek adta az újat... Ahh, micsoda barátság!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése