Oldalak

2015. június 10., szerda

Szerda van máris, ez elképesztő, hogy rohan az idő...
Ma végre nyár van, már ir léptékek szerint: állitólag itt-ott már 21 fok is lesz, ajvé. Tegnap volt az év eddigi legmelegebb napja: az átlaghőmérséklet 16,4 fok volt! Őrület, kérem, őrület, megsülünk. (Nem.)
Hogy kihasználjuk a szép időt, ma Pajával miután átvettünk egy kis játékot, amit adverts-en vettem (egy pop up játék, €4 volt) elgurultunk a Sandycove beach-re homokozni. Óriási csalódás volt az egész... Egyrészt az egész part csupa dzsuva volt (seaweed - ez talán hinár? nem tudom), úgyhogy a tenger is zavaros volt persze és ronda, másrészt szegény Palika vacogott, pedig a body-ján kivül volt rajta egy hosszú ujjas póló meg egy extra rövid ujjas póló és téli, bélelt, vizálló gatyában volt meg gumicsimmában, harmadrészt meg a homok sem homok volt ám, hanem apróra tört kagyló... Totál gáz. Sosem voltunk még ezen a parton, de asszem vissza sem fogunk térni egyhamar. Ráadásul, ami igazán felbosszantott, hogy negyed 11-re értünk oda és már akkor is csak a világ végén tudtunk parkolni, annyira népszerű a hely. Ez a hely. Egyszerűen nem értem, mit esznek ezen a parton a többiek, szerintem pocsék. Asszem sosem leszek ir, ez már nyilvánvaló. Palika amúgy élvezte a "homokozást", legközelebb azért majd olyan partra viszem, ahol valóban homok van, nem ez a szilánkos borzalom...
Tegnap volt a babysitter egyébként, 5-re jött, akkor elszaladtam úszni (heti egyszer KELL mennem úszni, jegyezzem már meg, ne legyek már lusta, pliz), majd fél 7kor találkoztunk T-vel a St Brigid's előtt. 3/4 7-3/4 8ig tartott a szülői, kaptunk egy kis tudnivalós pakkot, bemutatták az egyenruhát, láthattuk a tanitónőket és a többi szülőt és nagyjából ennyi. Sokat nem tudtunk meg sajnos, no de a puding próbája az evés, reméljük beválik majd a hely... Én kissé szentimentálisan elmorzsoltam egy könnycseppet, mikor megláttam a tankönyvlistát, te jó isten, iskolás gyerekünk van! Nagyon furcsa érzés, most született, hát otthon még sok 7 éves lakli is ovis sokszor, ez a szegény meg ezzel a kis fejével iskolába fog járni... Ráadásul egyenruhában. Hát awwwww.      

2 megjegyzés:

  1. Egyenruhában? Remélem, lesz kép!
    Azon agyalok, hogy miért is akarsz te szandit a srácokra? wehehehe!

    VálaszTörlés
  2. Majd rá is adom, szerintem cukker, csak meleg. :(

    VálaszTörlés